English

معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

آغاز نظارت بر بازار مازندران از امروز / فراوانی کالاهای اساسی در بازار

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: نظارت بر بازار مازندران از امروز آغاز شده و کالاهای تنظیم بازاری بدون محدودیت توزیع می‌شود.

آغاز نظارت بر بازار مازندران از امروز / فراوانی کالاهای اساسی در بازار

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد جعفری در جلسه وبیناری ستاد تنظیم بازار با مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با اشاره به اینکه قیمت گوشت و مرغ در استان افزایشی است، اظهار داشت: برای اینکه به تعادل برسیم باید کالا به اندازه کافی داشته باشیم و به اندازه کافی هم در اختیار داریم و عاملان برای خرید و توزیع معرفی شوند.

وی ادامه داد: به هر میزان که شهرستان‌ها لازم داشته باشند گوشت مرغ در اختیار قرار خواهد گرفت تا با قیمت مصوب به فروش برسد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه گوشت مرغ منجمد با دستور وزیر جهاد کشاورزی و توسط شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت هر کیلوگرم 40 هزار تومان درب سردخانه توزیع می‌شود، افزود: گزارش داریم در برخی شهرستان‌ها 63 تا 69 هزار تومان قیمت گوشت مرغ است و قیمت بیشتر از 63 هزار تومان مورد قبول نیست و هر شهرستان 20 تن مرغ را طی 48 ساعت آینده وارد بازار کند تا از افزایش قیمت جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر نانوایی‌ها در دستورکار جدی قرار گیرد و بازدید از فروشگاه‌ها و انبارها برای ما بسیار مهم است، افزود: به صورت گشت مشترک بازدید و نظارت از نانوایی‌ها مورد توجه جدی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها قرار گیرد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان داشت: اولویت ما تا عید نوروز، تنظیم بازار است و این امر به طور جدی دنبال می‌شود و تأمین کالا جزء مأموریت‌های اصلی ما است.

وی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در حوزه بازار از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم باید بدانند هیچگونه افزایش قیمت وجود ندارد و کالاهای اساسی به میزان کافی وجود دارد.

جعفری بیان داشت: نظارت بر بازار مازندران از امروز آغاز شده و کالاهای تنظیم بازاری بدون محدودیت توزیع می‌شود.

سرهنگ محمد محمدپور پلیس امنیت اقتصادی مازندران نیز گفت: پلیس در کنار همه سازمان‌ها برای کمک و یاری است اما پلیس اقتصادی بر اساس نیاز جامعه فعالیت می‌کند و در مسایل اقتصادی ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه  پلیس اقتصادی بر این است که بر اساس اهداف و وظیفه‌مندی که داریم در حوزه اقتصادی اقدام کنیم، ادامه داد: باید پیش‌بینی، پیشگیری، کنترل و نظارت در حوزه کاری خود داشته باشیم.

پلیس اقتصادی مازندران با بیان اینکه کنترل بازار امر مهم و حیاتی است و باید بررسی کنیم کالاهایی که وارد بازار شد آیا به صورت منطقی و درست به دست مصرف‌کننده می‌رسد یا خیر، افزود: در شهرستان‌ها پلیس اقتصادی نداریم اما اعلام می‌کنم هر شهرستان اعلام کند و با بنده تماس بگیرد بلافاصله تامین نیرو خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه