English

امروز صورت گرفت؛

رونمایی از سردیس پرفسور انوش برزیگر در صومعه سرا

آیین نکوداشت و رونمایی از سردیس پرفسور انوش برزیگر چهره ماندگار پزشکی کشور و استان گیلان در میدان پرفسور برزیگر شهر صومعه سرا برگزار شد.

رونمایی از سردیس پرفسور انوش برزیگر  در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، پروفسور انوش برزگر متولد ۱۳۲۶ شهرستان صومعه سرا، فوق تخصص قلب و رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی گیلان است که در چهار دهه اخیر خدمات ارزشمندی به جامعه پزشکی ارائه کرده است.

 فرجود شکوهی مشاور رئیس کل نظام پزشکی کشور در این مراسم دکتر برزیگر را پزشکی دلسوز دانست و گفت: این چهره ماندگار کشور برای پیشرفت جامعه پزشکی از هیچ کوشش فروگذار نکرده است. 

 آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم گفت: دکتر انوش برزیگر پزشکی است که خدمات پزشکی خود را برای مردم نیازمند رایگان ارائه می‌کند و باید برای پزشکان جامعه الگو باشد. 

پروفسور انوش برزیگر هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در هر حال عاشق مردم است و برای نجات جان بیماران از همه توان خود استفاده می‌کند.

وی از دست اندرکاران این مراسم قدردانی کرد و گفت: امیدوارم لایق این همه عشق و محبت مردم باشم.

در پایان مراسم نکوداشت پرفسور برزیگر جمعی از مسئولان پزشکی و دانش آموزان دبیرستان پرفسور برزیگر رشت با شاخه‌های گل و هدایا از این چهره ماندگار پزشکی و علمی کشور و گیلان تقدیر و تشکر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه