English

آماده باش صمت گیلان در بازار شب عید و ماه رمضان

مدیرکل صمت گیلان گفت: صمت گیلان با تمام قوا بازار شب عید گیلان را کنترل می‌کند.

آماده باش صمت گیلان در بازار شب عید و ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پور حیدری، مدیر کل صمت گیلان با اشاره به اینکه ۳۰ اکیپ در رشت و هر شهرستان ۳ اکیپ آماده نظارت بر بازار هستندگفت: با نظارت بر اقلام پرمصرف شب عید و ماه مبارک رمضان و کنترل بازار با کمک بازرسان این اداره کل و تعزیرات استان با هر گونه گران فروشی و کم فروشی برخورد جدی می‌شود.
وی افزود: بازرسان این اداره کل با کمک و بهره‌مندی از ظرفیت اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف برای کنترل بازار و تامین کالا‌های اساسی مردم در تلاش هستند.
وی با اشاره به اینکه جذب سهمیه و تقسیم عادلانه آن برای تامین اقلام اساسی مردم در دستور کار قرار دارد افزود: تامین ۱۰۰ تن سیب، ۳۰۰ تن پرتقال عرضه ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت حدود ۴۵ هزار تومان، عرضه ۳۴۷ تن گوشت منجمد گوساله با قیمت گوشت گردن ۱۵۰ هزار تومان، راسته ۱۶۵ هزار تومان، قلوه گاه ۱۳۰ هزار تومان و ران به قیمت ۱۵۵ هزار تومان و همچنین تامین ۳۳۰ تن شکر با قیمت ۲۱ هزار تومان در بسته‌های یک کیلویی، تامین هزار و ۱۸۳ تن برنج هندی با قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان از جمله اقدامات عملیاتی برای تنظیم بازار گیلان در شب عید است.

وی همچنین تشریح کرد: با توجه به ایام پایانی سال و میل مردم به خرید کیف و کفش و پوشاک، از ظرفیت اتاق اصناف برای برپایی نمایشگاه عیدانه در تلاشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه