English

چراغ هدایت سالار شهیدان در راه حق هیچگاه خاموش نمی شود

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به عموم محبین اهل بیت سلام الله علیها تسلیت گفت.

 چراغ هدایت سالار شهیدان در راه حق هیچگاه خاموش نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به عموم محبین اهل بیت سلام الله علیها تسلیت گفت و  متن پیام بدین شرح است:

به نام خداوند فاطمه زهرا(س) و حسین(ع)

خون جوشان و چراغ هدایت سالار شهیدان در راه حق هیچگاه خاموش نمی شود. واقعه خونین عاشورا؛ نهضتی است که اسلام را زنده نگه داشته است و مهم ترین عامل پایداری و استقامت مسلمانان جهان در مقابل ظلم است.

در راستای همین نهضت آزادی بخش، پیاده روی اربعین یکی از آثار راه و‌مسیر حق پیروی از شهدای کربلا است که هر ساله میلیون ها نفر را برای زیارت سالار شهیدان فرا می خواند.

اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ صنعتگران، معدنکاران، کسبه و بازاریان فهیم گیلانی، ضمن آرزوی قبولی سوگواری و چله نشینی عاشقان حسینی؛ فرا رسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان را به همه مسلمانان و محبان مکتب حسینی تسلیت عرض می نمایم و ایمان دارم؛ زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای کربلا و دفاع از ارزش های والای امام حسین‌(ع) مسیر حق علیه باطل همواره پایدار خواهد ماند.

اجرتان با سیدالشهداء

تیمور پورحیدری

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه