English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد:

اجرای احکام قضایی تغییرکاربری غیرمجاز اولویت جهاد کشاورزی است

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: یکی از اولویت‌های جهاد کشاورزی، برنامه‌ریزی برای اجرای احکام قطعی صادره از سوی مراجع قضایی در زمینه قلع و قمع ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی است.

اجرای احکام قضایی تغییرکاربری غیرمجاز اولویت جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی‌زاده با اشاره به اهمیت حفظ خاک بر ضرورت فعالیت بیشتر گشت‌های حفظ کاربری اراضی تأکید کرد و اظهار داشت: پایش و شناسایی به‌موقع ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و در حال ساخت و اخطار توقف عملیات باید به صورت مستمر انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های جهاد کشاورزی این شهرستان، برنامه‌ریزی برای اجرای احکام قطعی صادره از سوی مراجع قضایی در زمینه قلع و قمع ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی است، ادامه داد: اجرای احکام قطعی صادره از سوی مراجع قضایی عامل بازدارندگی مهمی در جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: باید از ظرفیت‌های مراکز جهاد کشاورزی در بحث نظارت بر طرح‌های واگذار شده نظارت بر مجوزهای تبصره 1 و تبصره 4 قانون حفظ کاربری استفاده شود و در مواقع و بازه زمانی که کار مراکز کمتر است باید در این حوزه بیشتر به کار گرفته شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه