English

به منظور تعامل و پیوند شرکت ها صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز مازندران و پارک علم و فناوری و شرکت دانش بنیان

در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت گاز مازندران و رئیس پارک علم و فناوری استان و شرکت دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری سه جانبه به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز مازندران و پارک علم و فناوری و شرکت دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی، انعقاد این تفاهم نامه را فرصتی مناسب برای شرکت گاز و مراکز نوآور در سطح استان دانست و اظهار داشت: همکاری های سه سویه می تواند زمینه برآورده ساختن نیازمندی های این شرکت و نیز فرصت اشتغال و سرمایه گذاری را برای این مراکز به وجود آورد.

وی با اشاره به وجود روحیه رشد، یادگیری و خلاقیت در شرکت گاز گیلان، ادامه داد: با هدف ارائه خدمات بهینه به ذینفعان سازمان به دنبال به روزرسانی و کارآمد کردن تجهیزات و فرایندهای کاری خود در بخش های مختلف هستیم.

همچنین در این جلسه دکتر قربانعلی نعمت زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران با تقدیر از شرکت گاز به جهت نگاه خلاق و نوآور به امور و حمایت از شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: پارک علم و فناوری علاوه بر کمک به تعامل و پیوند شرکت ها می تواند با برگزاری جلسات مشترک میان شرکت های نوآور و دستگاه های اجرایی نسبت به شناسایی نیازمندی ها اقدام کند.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری سه جانبه مابین شرکت گاز مازندران و پارک علم و فناوری استان و شرکت دانش بنیان به امضا رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه