English

معاون مالی و پشتیبانی دادگستری قزوین:

۹۴ درصد درآمدهای دولتی دادگستری استان قزوین وصول شد

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان قزوین گفت: در 11 ماهه سال جاری 94 درصد درآمدهای وصولی دولتی محقق شد، که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

94 درصد درآمدهای دولتی دادگستری استان قزوین وصول شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مصطفی مهرعلیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان قزوین در تشریح اقدامات معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان گفت: بهبود فضای اداری همکاران در راستای تسهیل در ارائه خدمات به مراجعین همواره مورد توجه بوده و در دستور کار قرار دارد و بر همین اساس در سال جاری سرانه فضای اداری از 39 متر مربع سال گذشته به 44 متر مربع ارتقاء یافت و مجموع فضای اداری استان به 53400 متر مربع رسید.

وی افزود: افتتاح ساختمان جدید دادسرای مرکز استان در هفته قوه قضاییه توسط معاون اول دادستان کل کشور یکی دیگر از اقدمات مهم این معاونت محسوب می شود، که شرایط کار برای همکاران دادسرا را بسیار بهبود بخشید و همچنین سرانه فضای اداری استان 6800 متر مربع افزایش پیدا کرد.

مهرعلیان در ادامه بیان داشت: در 11 ماهه سال جاری 94 درصد درآمدهای وصولی دولتی محقق شد، که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول همچنین یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با بانک ها و در راستای خدمات رفاهی، 750 مورد تسهیلات بانکی در قالب قرض الحسنه، مرابحه و... اعطاء شد و همچنین چندین سفر زیارتی و سیاحتی برای همکاران و خانواده آنها برنامه ریزی و برگزار شد.

وی در خصوص اقدامات عمرانی دادگستری استان اظهار داشت: پروژه ساختمان دادگاه عمومی بخش اسفرورین نیز در زمینی که از سوی خیرین اهداء شده بود، در 750 متر مربع مساحت توسط پیمانکار در حال احداث و عملیاتی شده است.

مصطفی مهرعلیان در ادامه اعلام داشت: زمین احداث ساختمان دادسرای شهرستان بویین زهرا و دادسرای محمدیه از سوی سازمان مسکن و شهرسازی استان تامین شده و قطعاً احداث این دو پروژه نیز پس از تامین اعتبارات لازم اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص اعتبارات سفر ریاست قوه قضاییه به استان قزوین گفت: اولویت بندی لازم در خصوص اخذ اعتبارات اختصاص یافته این سفر انجام شده و به صورت مرحله ای و با پیشرفت پروژه ها از سوی مرکز در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بازسازی و تجهیز ساختمان سابق دادسرای قزوین و انتقال دادگاه های عمومی حقوقی شهرستان قزوین به این محل یکی دیگر از اقدامات این معاونت است، که موجب رضایتمندی همکاران شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه