English

رییس کل دادگستری استان قزوین:

بیش از ۲ هزار ردیف کالای اموال تملیکی قزوین تعیین تکلیف شد

رییس کل دادگستری استان قزوین از تعیین تکلیف ۲ هزار ردیف کالای موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان به ارزش ۱۲۲ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

بیش از 2 هزار ردیف کالای اموال تملیکی قزوین تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در تشریح اقدامات دادگستری استان قزوین در جهت تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان، گفت: با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی؛ این موضوع با جدیت در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و رسیدگی به پرونده های مربوطه به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

مقام ارشد قضایی استان افزود: بر همین اساس و از ابتدای سال کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان، با ارزش 122 میلیارد ریال با اقداماتی از جمله « فروش، استرداد، واگذاری، اعاده و انهدام» تعیین تکلیف شدند.

دادگستری قزوین املاک تملیکی

شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه در سال ‌جاری بازدیدهای مستمری توسط مسئولان قضایی  از انبارهای اموال تملیکی استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازدیدها و اقدامات مذکور در کمتر از یک سال گذشته 2 هزار و 44 ردیف کالا موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تعیین تکلیف شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه