English

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دستگاه ها و نهاد های مسئول مانع سودجویی دلالان در بازار شوند

علی شعبانی در پنجمین جلسه کارگروه تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، از تمام دستگاه ها و نهاد ها خواست تا با انسجام و مشارکت اثر گذار مانع سودجویی دلالان در بازر اقتصادی شوند.

دستگاه ها و نهاد های مسئول مانع سودجویی دلالان در بازار شوند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در پنجمین کارگروه تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی که در سالن شهید سردار سلیمانی دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ایام پایانی سال  قرار داریم که با ماه مبارک رمضان نیز تقارن دارد به همین منظور باید با انسجام و همکاری بین دستگاه های ناظر و اجرایی از ایجاد اخلال در بازار جلوگیری نماییم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد سود جو به دلیل کمبود نظارت ها و عدم برخورد مناسب، در بازار اخلال ایجاد کرده و برای مردم مشکل سازی می کنند .

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه نمود: موضوعات اقتصادی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و تمام دستگاه ها و نهاد ها بایستی با یک انسجام و مشارکت اثر گذار مانع سودجویی دلالان در بازر اقتصادی شوند.

مقام ارشد قضایی استان گفت: دستگاه های زیادی دراین کارگروه حضور دارند و گزارشات خوبی نیز ارائه می کنند، باید ملاک و معیار ما بر طرف کردن نواقص باشد تا منبعد شاهد این مشکلات تکراری نباشیم.

وی از حمایت دستگاه قضایی در تعقیب اخلال گران در نظام اقتصادی خبر داد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در هر جایی که نتوانستند با متخلفان مقابله کنند به مجموعه قصایی گزارش دهند تا ما با این افراد سودجو برخورد کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: ما امین مردم هستیم و وظایفی را بر اساس پست و مقامی که داریم داوطلبانه به عهده گرفته ایم و باید امانت دارد خوبی باشیم در غیر اینصورت خیانت کرده ایم.

وی ادامه داد: ما باید اوضاع اقتصادی و عملکرد خود را با حضور در جمع مردم و بازار ارزیابی کنیم و با تعاملی که با هم داریم برای حل مشکلات مردم به خصوص در زمینه اقتصادی تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه