English

به میزبانی دانشگاه علوم دریایی در حال برگزاری است؛

برگزاری همایش بین المللی طب پیشگیری و درمان در نوشهر

این همایش به مدت سه روز از دیروز با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان داخلی و خارجی و با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی و استان مازندران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار است.

برگزاری همایش بین المللی طب پیشگیری و درمان در نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ناخدا یکم رضا لاری پور دبیر این همایش اظهار داشت: طب و پیشگیری دریایی، بهداشت دریایی، امداد و نجات دریایی، پرستاری و تریاژ در دریا، مدیریت دانش و اطلاعات پزشکی در دریا، مدیریت تجهیزات و اقلام بهداشتی، امدادی و درمانی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت پایش و ارزیابی و درمان بیماری‌ها در دریا از جمله محور‌های این همایش است.

وی ادامه داد: از مجموع 324 مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش 206 مقاله برای ارایه در این همایش پذیرفته شد.

دبیر ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان در نوشهر گفت: این ه‍مایش با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی و مازندران در نوشهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این همایش 30 نشست تخصصی و هفده جلسه کارگاهی برگزار می‌شود و اختتامیه این همایش سه روزه در نهم اسفند در دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار خواهد شد.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در سال 1359 تحت عنوان مرکز آموزش عالی علوم دریایی تأسیس شد و در سال 1360 با جذب اولین دوره دانشجویی به صورت رسمی شروع به کار کرد.

این دانشگاه از 6 دانشکده عرشه، مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک و مخابرات دریایی، مدیریت و کمیسر دریایی، علوم پایه و تفنگدار دریایی تشکیل شده است. دانشجویان این دانشکده‌ها در پنج رشته کارشناسی و 6 رشته کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه