English

رییس شورای شهر قزوین:

مدیریت شهری بدون برنامه جلو می رود

رییس شورای شهر قزوین گفت: مدیریت شهری بدون برنامه جلو می رود و به نظر می رسد با رویکرد و برنامه خاصی اقدامات انجام نمی شود لذا شهردار قزوین باید درقبال اقدامات بدون برنامه خود پاسخگو باشد.

مدیریت شهری بدون برنامه جلو می رود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ،علی فرمانی رئیس شورای شهر قزوین در جریان بررسی بودجه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین ضمن ابراز گلایه از عدم توجه به اولویتها و سیاستهای شورای ششم در بحث هوشمندسازی توسط شهرداری قزوین اظهار کرد: هوشمند سازی و ایجاد زیرساختهای ارتباطی زمینه را برای ارائه خدمات به روز، با کیفیت و تسهیل امور در حوزه های مختلف شهرداری فراهم می کند همچنین باعث کاهش هزینه ها، استفاده حداکثری از منابع، افزایش شفافیت، کاهش خطاهای کاری و ارائه عادلانه خدمات می شود. 

 وی تاکید کرد: متاسفانه شهرداری قزوین علی رغم تاکیدات و سیاستهای شورای ششم در بحث هوشمند سازی نسبت به این مساله بی توجهی نموده است و تاکنون عملکرد قابل قبولی در این حوزه نداشته است. 

 رئیس شورای شهر قزوین تصریح کرد: ما نمی توانیم از شفافیت و فساد ستیزی سخن بگوییم  اما نسبت به اجرای هوشمند سازی در تمامی بخشهای مدیریت شهری بی تفاوت باشیم. 

 فرمانی با بیان اینکه ردیفهای بودجه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد بررسی اعضای شورا قرار گرفت، افزود: تصویب بودجه این سازمان  درسال آتی مشروط به  بررسی گزارش  اقدامات انجام شده شهرداری قزوین در حوزوه هوشمند سازی می باشد. 

وی در بخش دیگری ازسخنانش ضمن انتقاد از بی برنامه عمل نمودن مدیریت شهری گفت:مدیریت شهری بدون برنامه جلو می رود و به نظر می رسد با رویکرد و برنامه خاصی اقدامات انجام نمی شود لذا شهردار قزوین باید درقبال اقدامات بدون برنامه خود پاسخگو باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی