English

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

ساماندهی و زیباسازی محور گردشگری عبید زاکانی

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در راستای بهبود سیما و منظر شهری بایستی محور گردشگری عبیدزاکانی از محدوده حمام تاریخی قجر تا خیابان امام خمینی (ره )ساماندهی و زیباسازی شود.

ساماندهی و زیباسازی محور گردشگری عبید زاکانی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ،حسین صلح جو رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین،در جلسه علنی شورا که به بررسی بودجه سازمانهای شهرداری قزوین اختصاص داشت با بیان این مطلب اظهار کرد: در سنوات گذشته یکی از مطالبات اعضای شورا ساماندهی و زیباسازی محور گردشگری خیابان عبیدزاکانی از حمام قجر تا خیابان امام خمینی(ره)بوده است لذاضرورت دارد  تا در بودجه این ردیف در سازمان نوسازی و بهسازی اعتبار را افزایش دهیم تا اقدامات بدنه سازی و زیباسازی این محور تسریع شود.

 وی افزود: این محور یکی از نقاط گردشگری شهر قزوین است و به لحاظ زیبایی نیازمند رسیدگی و توجه بیشتری است.

 صلح جو در ادامه جلسه خواستار توجه به ساماندهی فضای جلوخان مسجد النبی (ص) قزوین شد و گفت: به نظر می رسد باید برای ساماندهی فضای داخلی مسجد النبی اقدامات زیادی انجام شود همچنین باید برای حوض بدون آب این بنای تاریخی با ارزش نیز تدبیر شود و طرح جدیدی برای آن تدوین شود. 

 وی همچنین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی موضوع اعطای یارانه بلیط به اتوبوسرانی اختصاص داشت خواستار ساماندهی خطوط اتوبوسرانی شد و گفت: در برخی مسیرها تعداد مسافر بسیار کم است و می توان به جای اتوبوس از ون یا مینی بوس  برای جابجایی مسافر استفاده نمود. 

 وی افزود: لذا باید مسیرهای اتوبوسرانی در سطح شهر ارزیابی کلی شوند و مدیریت اصولی خطوط صورت گیرد تا هم رضایتمندی شهروندان حاصل شود و هم به صرفه و صلاح شهرداری نیز باشد.

 صلح جو همچنین خواستار توزیع کارت بلیط اتوبوس در سطح شهر شد وگفت:به دلیل کمبود کارت بلیط شهروندان مجبور هستند که به صورت نقدی کرایه خود را بپردازند لذا ضرورت دارد تا دراسرع وقت کارت بلیط ها توزیع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه