English

بررسی و تصویب جزییات هزینه‌ای بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در تالار مردم

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین درادامه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال آتی،جزییات بودجه هزینه ای و هزینه های جاری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بررسی و تصویب جزییات هزینه‌ای بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در تالار مردم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در ادامه بررسی بودجه شهرداری قزوین اعضای پارلمان محلی این شهر به بررسی جزییات بخش اعتبارات هزینه ای شهرداری پرداختند.

هزینه های پرسنلی شامل حقوق، مزایا و دستمزد پرسنل و حقوق و اجرت کارکنان قراردادی و رسمی مورد تصویب قرار گرفت و برای ردیف پرداختهای تشویقی خاص نیز مشروط به تایید آیین نامه مربوطه توسط شورا به تأیید رسید. 

در جریان روند بررسی جزییات هزینه‌ای در کد استفاده از کالا و خدمات شامل ماموریت، خدمات قراردادی اشخاص حقیقی، واگذاری خدمات شهری، نگهداری و حفاظت از تجهیزات و تاسیسات عمومی شهری،اجرای برنامه های آموزشی فرهنگی، ورزشی و مذهبی حسابرسی، اطلاع رسانی،حق الزحمه مامورین نگهبان،حق التدریس و حق پژوهش،  پس از بررسی مورد تایید و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت و مقرر شد تا در ردیف بودجه اجرای برنامه های آموزشی فرهنگی تغییر رویکرد با نگاه افزایش بودجه لحاظ شود.

همچنین در این فصل حمل و نقل نامه ها و امانات پستی، تلفن و فاکس، اجاره خطوط مخابراتی ارتباطات ماهواره ای و اینترنت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تایید شد.

در ادامه بررسی بودجه سرفصل هزینه ای نگهداری و تعمیر دارایی های ثابت شامل ساختمان و مستحدثات، ماشین آلات و تجهیزات، بیمه دارایی های ثابت، وسایط نقلیه نگهداری و تعمیر وسایل اداری لوازم صوتی و تصویری، لوازم سرمایش و گرمایش، چاپ و خرید نشریات و مطبوعات، چاپ و خرید دفاتر و اوراق اداری ،چاپ آگهی های اداری و عکس و نقشه، تصویربرداری، تبلیغات عکاسی و  فیلمبرداری، تشریفات، تبلیغات محیطی و تلویزیون، فیلم، کلیپ و آگهی های تبلیغاتی،هزینه تشریفات جشن و چراغانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصویب شد.

در بخش جزییات هزینه‌ های قضایی ثبتی و حقوقی شامل حق الوکاله و حق المشاوره، هزینه های ثبتی نظارت برممیزی املاک، هزینه های بانکی ،خرید دسته چک و سفته، هزینه انتقال وجوه ،بهای آب اماکن شهرداری بهای برق مصرفی اماکن شهرداری  مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

 بهای آب و برق  مصرفی در پارکها و میادین ،سوخت بنزین و گازوییل ماشین آلات در بخش کد مواد و لوازم مصرف شدنی شامل مصالح ساختمانی، ابزار و یراق، لوازم سرویسهای بهداشتی و لوازم تنظیف و مواد شوینده ،لوازم مصرفی خدمات شهری، لوازم یدکی، لوازم مصرفی اداری،لوازم اتش نشانی،بذر نهال، سم و لوازم باغبانی و سایر مواد و لوازم مصرف شدنی با پاره ای اصلاحات مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

در ادامه جلسه، کد اعتبارات هزینه های مطالعاتی و تحقیقاتی شامل مطالعه و پژوهش های ماموریتهای شهرداری، حق التالیف و حق الترجمه ،هزینه های آموزشی شهروندان، خرید کتاب، نشریات و رایانه هزینه برگزاری سمینار و کارگاه آموزشی پس از بحث و تبادل نظر و افزایش اعتبار در ردیف آموزش شهروندان و آموزش کارکنان مورد تایید و تصویب قرار گرفت. 

همچنین در کد اجاره و کرایه ،شامل اجاره زمین و اراضی ،اجاره ساختمان و سایر مستحدثات و کد هزینه های تامین مالی و دارایی شامل کارمزد وامهای داخلی، جرایم و هزینه های دیر کرد، مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در فصل چهارم کدهای هزینه ای شامل کمکهای بلا عوض،کمک به کتابخانه ها، کمک به موسسات خصوصی، کمک به بخش عمومی، ساماندهی و کمک به اقشار آسیب پذیر، هدایا و پرداخت های تشویقی، کفن دفن اموات بلاصاحب مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

در ادامه بررسی اعتبارات هزینه ای بودجه، کدهای کمکهای رفاهی کارمندان، بیمه و بازنشستگی، بیمه خدمات درمانی شاغلان ،حق بیمه سهم شهرداری،بن ها و کمک های غیر نقدی، کمک هزینه ایاب و ذهاب،کمک هزینه ازدواج و تحصیل،هزینه های ورزشی کارکنان، و سایر هزینه های متفرقه در این  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه فصل هفتم اعتبارات هزینه ای با عناوین حق سنوات کارکنان، پاداش پایان خدمت ،بیمه مسولیت جامع شهروندان و سایر هزینه های متفرقه نیز پس از بحث و بررسی به تایید رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی