English

هشدار سطح زرد هواشناسی در خوزستان

اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع تند باد و گرد و خاک همرفتی از روز دوشنبه به استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

هشدار سطح زرد هواشناسی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه ای و احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی و موقتی در مناطق جنوب غربی استان(شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان) از اوایل وقت دوشنبه هشتم اسفند ماه تا عصر همان روز پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز و فردا با عبور موج ضعیف بارشی احتمال رگبار، رعد وبرق و وزش بادهای متوسط گاهی تندباد لحظه ای به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و جنوبی استان وجود دارد.

محمد سبزه زاری افزود: بارش‌ها به صورت پراکنده در روز سه شنبه در ارتفاعات استان ادامه خواهد داشت؛ شمال خلیج فارس طی امروز و فردا مواج و در برخی ساعات احتمال رگبار پراکنده و رعد وبرق وجود دارد.

وی ادامه‌داد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۲۹.۷ و ایذه با ۸.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۹.۷ و حداقل ۱۵.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان شنبه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به ورود موج جدید بارشی و مواج شدن شمال خلیج فارس از روز یکشنبه تا دوشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه