English

امدادرسانی به ۸۷۰ فرد آسیب دیده از بارش برف و باران در خوزستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۲ روز گذشته که مناطق مختلف خوزستان شاهد بارش برف و باران بوده است به بیش از ۸۷۰ فرد آسیب دیده و گرفتار در برف و باران در این استان امدادرسانی شد.

امدادرسانی به ۸۷۰ فرد آسیب دیده از بارش برف و باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، امیرعباس نجفی بابادی روز یکشنبه در خصوص نحوه امدادرسانی در مناطق درگیر باران و برف افزود:در ۲ روز گذشته با توجه به بارش نزولات آسمانی در سراسر استان ٧٨ خودروی گرفتار در برف و کولاک به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند. 

وی افزود: نجاتگران این جمعیت همچنین در۴۸ ساعت گذشته با مشارکت ٢٥ تیم به ١٥٩ خانوار امدادرسانی کردند. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه نجاتگران این جمعیت ۱۵ عملیات امدادی را در این بازه زمانی انجام دادند بیان کرد: ٥٢ فرد آسیب دیده از بارش برف و باران نیز به مناطق امن منتقل و اسکان اضطراری یافته اند. 

نجفی ادامه داد: بین افراد اسکان داده شده اقلامی شامل پتو ، موکت،کالاهای بهداشتی همچنین بسته غذایی ٧٢ ساعته توزیع شد. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد : شهرستان های آبادان ، بهبهان ، گتوند ، آغاجاری ، باغملک ، دشت آزادگان ، هویزه ، ایذه و شوشتر متاثر از آبگرفتگی و شهرستان های اندیکا و دزپارت طی این مدت تحت تاثیر برف و کولاک بوده اند. 

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود ۲ سامانه بارشی از اواسط جمعه گذشته تا صبح چهارشنبه هفته جاری برای استان هشدار سطح زرد صادر کرده است. 

سامانه اول از عصر جمعه تا اواخر امروز (یکشنبه) فعال بوده و سامانه دوم از اواسط دوشنبه تا اوایل چهارشنبه بر خوزستان تاثیر خواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه