English

طرح‌های نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان به پیشرفت ۵۶ درصدی رسید

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان در دست ساخت است که با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی بخش بزرگی از این پروژه ها در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری قرار دارد.

طرح‌های نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان به پیشرفت ۵۶ درصدی رسید

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۹ هزار و ۳۸۷ نفر کل ثبت‌ نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در این استان است که از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۱۹ نفر تایید نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد به مرحله اتمام فونداسیون، ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد به مرحله اتمام اسکلت و سقف و همچنین ۹ هزار و ۷۸۲ واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از تامین زمین برای ساخت ۱۳۹ هزار و ۶۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان در افق چهار ساله خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند که با همکاری بسیار مطلوب بانک مسکن تاکنون ۸۰۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان علاوه بر فعال شدن چرخه اقتصادی استان زمینه اشتغال ۳۱ هزار نفر فراهم شده است.

اکبری بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه های خدمات رسان در خصوص اجرای طرح های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: امیدواریم دستگاه های مرتبط و خدمات رسان در اجرای طرح های مسکن پای کار باشند تا شاهد تحویل به موقع آنها به مردم باشیم.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه رونق صنعت و ایجاد اشتغال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن محقق می‌شود، تصریح کرد: در راستای تولید و تامین مسکن استان گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه شده است که امیدواریم تداوم یابد.

اکبری خاطر نشان کرد: تلاش ها در این استان بر این است که پروژه‌ های این طرح از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان گرامی تحویل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه