English

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

جمشید خیرآبادی ‌برای دومین دوره متوالی رئیس هیئت کشتی کردستان شد

جمشید خیرآبادی با کسب ۲۳رای از مجموع ۲۳رای مأخوده، برای دومین دوره و ۴سال دیگر رئیس هیئت کشتی استان کردستان شد.

جمشید خیرآبادی ‌برای دومین دوره متوالی رئیس هیئت کشتی کردستان شد

گزارش خبرگزاری موج کردستان، حامد جولائی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان کردستان که در ورزش‌وجوانان برگزار شد، اظهار داشت: گلایه‌هایی که در هیئت کشتی وجود دارد مربوط به یک یا دو دوره گذشته هیات کشتی نیست چراکه نواقص موجود در طول چندین سال به وجود آمده است.

وی افزود: مربی موتور متحرک ورزش است و اگر استعدادی در ورزشی وجود دارد نتیجه زحمات مربی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: مجمع باید به توسعه کشتی کمک کند نه اینکه صرفا اعضا در یک رای‌گیری شرکت کنند.

مجمع انتخابی هیات کشتی کردستان در حالی با دو کاندیدابرگزار شد که نادر اسدبختی به نفع جمشید خیرآبادی کنار کشید و جمشید خیرآبادی با کسب 23رای از مجموع 23رای برای دومین دوره رئیس هیئت کشتی کردستان شد.

در ادامه این مجمع کمال شکوهی با کسب 23رای از مجموع 23رای به سمت خزانه‌دار هیئت کشتی استان، خسرو فائقی با کسب 23 رای از مجموع 23رای به عنوان عضو هیات رئیسه، فرزاد هلالی با کسب 23رای از مجموع 23رای ماخوذه با عنوان عضو هیئت رئیسه هیئت کشتی استان کردستان انتخاب شدند.

کاندیدایی از جانب رئیس هیئت کشتی برای عضو سوم هیئت رئیسه معرفی نشد و سهیلانصر صادقی که برای نائب رئیسی بانوان هیئت کشتی کردستان معرفی شده بود از کاندیداتوری انصراف داد.

در پایان این مجمع ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت: اگر سنگ‌اندازی با هیئت کشتی کردستان شده، به دلیل حرکت و پیشرفتی است که وجود دارد.

وی افزود: باتوجه به پتانسل استان کردستان باید کشتی بر آموزش و نوآوری معطوف شود.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: وجود ظرفیت‌های بسیار خوب در کشتی فرنگی و جدیدا در کشتی آزاد نشان از وجود ریشه در کشتی کردستان است.

خیرآبادی تا المپیک 2012 لندن عضو کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و همراه محمد بنا بود که بعد از آن سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان را تا المپیک 2016 ریو برعهده گرفت.

این مربی محبوب کردستانی در بازگشت به ایران مدتی نیز سرمربی تیم زیر 23 سال بود که با حضور علیرضا دبیر در فدراسیون و اعلام اینکه باید یکی از این دو کار را انتخاب کند، از سرمربیگری تیم ملی انصراف داد تا در هیئت استانی به کار ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه