English

حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

دستگیری ۵۱ شکارچی غیرمجاز در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای بابلسر، آمل، بابل، ساری، کیاسر و بهشهر- میانکاله شکارچیان غیرمجاز را به همراه 51 قبضه سلاح شکاری دستگیر و بیش از صد رشته دام غیرمجاز ماهی در میانکاله جمع آوری کردند.

دستگیری 51 شکارچی غیرمجاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در بابلسر مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در آیش های کله بست، خشکرود و رودبست از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه 6 قبضه سلاح شکاری، لاشه 5 قطعه پرنده آبزی و تعداد زیادی فشنگ دستگیر کردند.

در بابل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در آب بندان های این شهرستان در یک عملیات از شکارچیان غیرمجاز 28 قبضه سلاح شکاری کشف کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شش شکارچی غیرمجاز 6 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان در حال شروع به شکار 6 قبضه سلاح شکاری و لاشه هفت قطعه کبک کشف و ضبط کردند.

مأموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و در چند مأموریت دیگر 115 رشته دام صید غیرمجاز ماهی و 23 قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه