English

در حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

کشف و ضبط ۵۴ قبضه سلاح شکاری در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت و کنترل در شهرهای نور، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، ساری و بهشهر شکارچیان غیرمجاز را به همراه 54 قبضه سلاح شکاری و لاشه17 قطعه چنگر دستگیر کردند.

کشف و ضبط 54 قبضه سلاح شکاری در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در نور مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی نجاس چمستان و منطقه حفاظت شده بطاهرکلا(بلده) از شکارچیان غیرمجاز 2 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و سایرادوات شکار کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونکنار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه 3 قبضه سلاح شکاری، 3 قطعه چنگر، یک قطعه مرغابی و سایر ادوات شکار دستگیر کردند.

در بابلسر مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل شبانه در آب بندان افراتخت، آیش میرود و آیش تازه آباد از شکارچیان غیرمجاز 5 قبضه سلاح شکاری، 4 قطعه چنگر و سایر ادوات شکار کشف و ضبط و در ادامه مأموریت 10 رشته دام هوایی صید پرندگان را جمع آوری کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی چند مأموریت حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت و دشتسر چهار شکارچی غیرمجاز به همراه 4 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار دستگیر و در ادامه مأموریت 18 رشته دام هوایی و پایه دام جمع آوری و تخریب کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در پی فراخوان تعدادی از شکارچیان غیرمجاز برای شکار پرندگان مهاجر با حضور به موقع در تالاب های این شهرستان، شکارچیان غیرمجاز را به همراه 24 قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار دستگیر کردند.

همچنین در مأموریت دیگری مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری طی چند روز حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز 9 قبضه سلاح شکاری، لاشه 8 قطعه چنگر، تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

در بهشهر مأموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل شبانه در تالاب بین المللی میانکاله شکارچیان غیرمجاز را به همراه 6 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و لاشه 2 قطعه چنگر دستگیر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه