English

رئیس هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین:

کارشناسان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین به عنوان مشاوران امین برای همه دستگاه ها هستند

رئیس هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین گفت: کارشناسان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین در واقع به عنوان مشاوران امین و دارای اهلیت و تخصص به قضات و دیگر دستگاه های درخواست کننده از جمله ادارات مختلف ، شهرداری ها ، بانک ها نظرات کارشناسی خود را برای تصمیم گیری دقیق ارایه می دهند.

کارشناسان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین به عنوان مشاوران امین برای همه دستگاه ها هستند

 

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، همایش تبیین سیاست های آموزشی و مهارت افزایی کارشناسان رسمی دادگستری منطقه هفت کشور با حضور مجید یادگاری  دادستان مرکزوکلا ، کار شناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ، داود کرمی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی ،  شاپور کلانتری معاون کارشناسان رسمی، علی اکبر سنگبر مدیر آموزش و ارتقای مهارت کارشناسان رسمی ، رضا فرخزاد رئیس و  اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین  و بیش از ۲۰۰ نفر از کارشناسان و کار آموزان در قزوین برگزار شد.

در این همایش بزرگ مهندس رضا فرخزاد رئیس هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین گفت: به گواه تاریخ  استان قزوین از گذشته های بسیار دور در کنار ظرفیت های مهم مادی در زمینه منابع نیروی انسانی نیز غنی بوده تا جایی که بخشی از پیشرفت های کشور مرهون و مدیون بزرگان و محققان این دیار همچون عبیدزاکانی، حمداله مستوفی، میرعماد، علمه محمدقزوینی، دهخدا، میرزا حسن شیخ الاسلام(رئیس المجاهدین)، سید محمد دبیرسیاقی   است.

فرخ زاد رئیس کانون کارشناسان دادگستری قزوین3

وی ادامه داد : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از دامان مادران  و بر سر سفره پدران نجیب این خاک هنر پرور و زر خیز ستاره های بی بدیلی از قهرمانان و مدیران شایسته در آسمان ایران از جمله شهیدان محمد علی رجایی ، شهید بابایی ، شهید لشگری ، مرحوم ابوترابی ، مرحوم  کریمی راد وزیر دادگستری و بسیار از بزرگان و نام آوران  خوش درخشیده اند.

ایشان در زمینه اهداف برگزاری همایش تبین سیاست های آموزشی و مهارت افزایی کارشناسان رسمی دادگستری بیان داشت: این همایش در راستای آشنایی کار شناسان و کارآموزان با آخرین مشکلات و همچنین قوانین همچنین هم اندیشی و تبادل نظر و تجربیات کانون های کارشناسی مناطق مختلف کشور جهت ارایه شایسته ترخدمت به مردم برگزار شده است.

رئیس هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین با یادآوری اینکه در سال ۱۳۷۹مرکز کارشناسان رسمی دادگستری در تهران فعالیت خود را آغاز کرد گفت: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین در سال ۱۳۷۹ فعالیت رسمی خود را با توجه به ضرورت هایی که در حوزه کارشناسی وجود داشت شروع کرده است.

 فرخ زاد بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کارشناس در ۴۳ رشته کارشناسی در مجموعه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین عضو بوده و در حال ارایه خدمت به مردم هستند.

ایشان افزود: بیشترین موضوعات  رشته های کارشناسی در استان قزوین در بخش راه و ساختمان ، نقشه برداری ، نفقه ، حسابرسی ، اموربانکی ، کشاورزی ، پزشکی  است.

وی اضافه کرد: سطح تحصیلات و تخصص کار شناسان استان قزوین کارشناسی به بالا و تعدادی از کارشناسان مرکز در سطح دکترا و از اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور هستند.

رئیس هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین بیان داشت: کارشناسان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین در واقع به عنوان مشاوران امین و دارای اهلیت و تخصص  به قضات و دیگر دستگاه های درخواست کننده  از جمله ادارات مختلف ، شهرداری ها ، بانک ها نظرات کارشناسی خود را برای تصمیم گیری دقیق ارایه می دهند.

فرخ زاد رئیس کانون کارشناسان دادگستری قزوین2

ایشان در زمینه چگونگی جذب کارشناسان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین تصریح کرد :  هر سال 2 برابر ظرفیت یک مرحله آموزن کتبی از بین علاقه مندان که شرایط فعالیت دارند برگزار می شود و پس از قبولی در آزمون مصاحبه های علمی و عقیدتی برگزار می شود و سپس کارآموزان به مدت ۱۸ ماه دوره کارآموزی را طی می کنند و در نهایت برای نیرو های جدید پروانه کارشناسی صادر می شود.

فرخ زاد بیان کرد: در حال حاضر یکصد نفر کارآموز در استان قزوین در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین فعالیت دارند.

ایشان با بیان اینکه به همت دکتر شعبانی رییس دادگستری استان  قزوین بخش زیادی از مشکلات مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین رفع شده است گفت : به روز رسانی تعرفه کارشناسان که از سال ۱۳۹۸ تاکنون ثابت مانده بود یکی از دغدغه های کارشناسان استان قزوین است که امیدواریم با به روز رسانی آن شرایط بهتری برای فعالیت مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین فراهم شود.

فرخ زاد رئیس کانون کارشناسان دادگستری قزوین1

رئیس هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین با یادآوری اینکه برای برگزاری موفق این همایش بیش از یکماه هماهنگی ، برنامه ریزی صورت گرفته است خاطرنشان کرد :  از اعضای هیئت مدیره کانون ، مهندس علی اصغر بهرام آبادی و همکاران خودم در مجموعه کانون که صادقانه و مجدانه برای برگزاری موفق و باشکوه همایش تبین سیاست های آموزشی و مهارت افزایی کارشناسان رسمی دادگستری منطقه هفت کشورو همچنین همایش تخلفات انتظامی کارشناسان رسمی قوه قضائیه تلاش کردند صمیمانه تقدیر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه