English

امضای تفاهم نامه بین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

تفاهم نامه همکاری درخصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و آگاه سازی دانش آموزان با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و مدیرکل آموزش و پرورش استان امضا شد.

امضای تفاهم نامه بین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،تفاهم نامه همکاری درخصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و آگاه سازی دانش آموزان و خانواده های آنها با مفاهیم صرفه جویی انرژی برق با حضورمدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و مدیرکل آموزش و پرورش استان  امضا شد.

در این مراسم که دکتر مسعود خواجه وند  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و دکتر نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مدیران دو دستگاه نیز حضور داشتند، تفاهم نامه همکاری در زمینه  فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و آگاه سازی دانش آموزان مدارس استان و خانواده های آنها با مفاهیم صرفه جویی انرژی برق  در 8 ماده  به مدت یک سال مورد موافقت و امضا قرار گرفت .

مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این جلسه گفت: اگر آموزش ها و فرهنگ سازی از سنین کودکی و نوجوانی آغاز شود در سنین بزرگسالی نهادینه شده و نتایج آن را مشاهده خواهیم کرد.

برق قزوین

وی بیان کرد: فرهنگ مدیریت مصرف برق بایستی به صورت پایه و از حوزه آموزش و پرورش آغاز شود تا بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

خواجه وند تصریح کرد: بدمصرف کردن می تواند موجب هدر رفتن سرمایه های کشور شده و به بیت المال آسیب بزند بویژه در حوزه انرژی که با هزینه سنگینی تولید می شود رعایت صرفه جویی الزامی است.

وی اظهارداشت: امیدواریم با تفاهم نامه امضا شده با آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ درست مصرف بتوانیم در مدیریت منابع انرژی بدرستی اقدام کنیم.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش مدیران مدارس در فرهنگ سازی مصرف بهینه برق گفت: با برگزاری کارگاههای آموزشی و توجیه دانش آموزان می توان امیدوار بود مصرف برق در میان شهروندان کاهش یابد.

وی بیان کرد: از مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان انتظار داریم با شرکت در جلسات مدیران مدارس و ارائه نکات لازم نسبت به روشنگری و اطلاع رسانی اقدام کنند

برق قزوین1

شایان ذکر است این تفاهم نامه  همکاری  با توجه به ضریب نفوذ و تاثیر گذاری آموزش و پرورش در مقوله های فرهنگی و تربیتی  و تاثیر گذاری مناسب در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی و با استفاده از ظرفیت حضور فیزیکی در مدارس ، فضای مجازی در «شبکه شاد » و استفاده ازسایر ابزارها و راهکارها منعقد گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه