English

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران:

هزار و ۴۰۰ طرح اقتصادی در روستا‌های مازندران اجرایی می شود

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: اجرای هزار و 400 طرح اقتصادی و اشتغال آفرین از اسفند امسال در روستا‌های استان آغاز شد.

هزار و 400 طرح اقتصادی در روستا‌های مازندران اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی اصغر احمدی مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران در نشست توانمندسازی روستا‌های استان، اظهار داشت: بر اساس دستور استاندار، طرح توانمند سازی 500 روستا در استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: هزار روستای دارای توانمندی به دبیرخانه توانمندسازی روستا‌های مازندران معرفی شدند که 500 روستا شناسایی و توسط سازمان برنامه و بودجه به شهرستان‌ها ابلاغ شد.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران، طرح برای اجرا در روستا‌های جامع هدف را در بخش تولیدی و اقتصادی اعلام کرد و گفت: برای تحقق این طرح کمیته های کشاورزی، دامپروری، صنایع تبدیلی، گردشگری، ساماندهی مناطق محروم، زیربنایی، زنجیره تأمین فروش، کمیته ارزیابی و پایش شکل گرفت.

وی از عضویت دستگاه‌های دارای اعتبار در دبیرخانه این طرح خبر داد و افزود: سازمان جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی نقش مهمی در اجرای این طرح دارند.

رئیس دبیرخانه طرح توانمندسازی 500 روستای مازندران تصریح کرد: برخی از روستا‌های استان توسط بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که تسهیلات روستایی پرداخت می‌کنند از این کانال ادامه کار خواهند داد.

وی عنوان داشت: اجرای طرح توانمندسازی 500 روستای مازندران بیانگر عدم اجرای طرح در دیگر روستا‌های نیست و بلکه طرح‌ها در این روستا‌ها هدفمند از اجرا، تولید تا عرضه کالا و خدمات نهایی پشتیبانی می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه تاکنون بیش از هزار و 400 طرح در روستا‌های مازندران شناسایی شده است و از این ماه پشتیبانی طرح‌ها آغاز شد، گفت: بسته به نوع طرح تسهیلات پرداخت می‌شود و سقف نخواهد داشت و لازمه آن اجرای طرح و اشتغالزایی است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه