English

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اعلام کرد؛

ضرورت پاسداری از هویت دینی دیار علویان/ سازمان یافتگی ۹ هزار مداح در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم نقش آفرینی فعالان مذهبی در اعتلای فرهنگی کشور تاکید کرد. روح الله سلگی در جمع فعالان هیأت های مذهبی و جامعه مداحان مازندران گفت: پاسداری از هویت دینی مردم ماموریت کلیدی مداحان است.

ضرورت پاسداری از هویت دینی دیار علویان/ سازمان یافتگی 9 هزار مداح در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت تلاش مداحان در مانایی و پر فروغی فرهنگ عاشورا اظهار داشت: مداحان رسانه اهل بیت (ع) هستند که در پیوند با مرجعیت دینی تأثیر بسزایی دارند.

وی تقابل جبهه دین با معاندان ضد دین را جدی و واقعی دانست و ادامه داد: تلاش معاندان برای مخالفت با دین با نقش آفرینی مداحان و تشکل های مذهبی ناکام خواهد ماند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران ،سازمان یافتگی 9 هزار مداح در مازندران را بیانگر اوج دلبستگی مردم دیار علویان به امام حسین (ع) دانست و افزود: پاسداری از سنگر دین و ولایت ماموریت خطیر جامعه مداحان است.

وی با تشریح سیر تحولات تاریخی در کشور شکل گیری اولین تمدن شیعی در مازندران را ثمره جهاد علما و مراجع دینی در این خطه عنوان و خاطرنشان ساخت: تلاش برای حفظ و گسترش مرجعیت دینی بزرگ ترین سرمایه اثر بخش فعالان مذهبی و مداحان است.

سلگی با یادآوری حماسه ششم بهمن آمل گفت: مردم آمل در واقعه ششم بهمن سال 60 نقش تاریخی خود در مقابله با کمونیست ها و منافقان به عنوان کانونهای ضد دینی را به شایستگی ایفا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه