English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبرداد؛

تحویل اراضی ۱۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تیران و کرون به بنیاد مسکن

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از تحویل بیش از ۱۶ هزار مترمربع زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان برای احداث ۱۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

تحویل اراضی ۱۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تیران و کرون به بنیاد مسکن

سعید کاشفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان تحویل داده شد. 

وی افزود: این اراضی در مجموع بیش از ۱۶ هزار مترمربع بوده که از این میزان، ۱۴ قطعه پلاک مسکونی به مساحت بیش از پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع واقع در شهر تیران فاز دوم شهرک بهارستان برای احداث حدود ۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بوده است. 

این مقام مسئول اذعان داشت: مابقی نیز طی صورتجلسه‌ای تعداد ۵۰ پلاک مسکونی به مساحت خالص ۱۰ هزار و ۵۲۳ مترمربع به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون جهت تخصیص به فرهنگیان واجد شرایط به صورت گروه‌های دو نفره برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی واگذار شد. 

وی در خصوص جزئیات واگذاری اراضی برای فرهنگیان بیان کرد: واگذاری اراضی به صورت قرارداد اجاره موقت بوده و پس از ساخت واحدها، قرارداد اجاره بلند مدت با بهره‌ برداران طبق ضوابط و مقررات تنظیم می‌شود. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: این اراضی از زمین‌های مرغوب دولتی در شهر تیران است که دارای طرح تفکیکی مصوب بوده و تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی آن نیز تامین شده است. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه