English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

تامین ۱۱۷ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن علویجه

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با اشاره به واجد شرایط بودن ۲۳۴ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر علویجه گفت: ۱۱۷ قطعه زمین برای اجرای این طرح تامین و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است.

تامین ۱۱۷ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن علویجه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مرتضی فولادی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهر علویجه اظهار داشت: با توجه به وجود اراضی مسکونی تفکیک شده در شهر علویجه هیچگونه مانعی جهت ساخت و ساز و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر وجود ندارد همچنین با وجود حدود ۲۳۴ نفر از متقاضیان پالایش شده در شهر علویجه در مرحله دوم نیز امکان تامین زمین فراهم است. 

وی افزود: برای تامین زمین متقاضیان پالایش شده، ۱۱۷ قطعه زمین از طرح اماده سازی ۱۴ هکتاری مشخص و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان تحویل داده شد لیکن درخواست مردمی مبنی بر تحویل یک قطعه به هر متقاضی است که این موضوع در حال بررسی است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اذعان داشت: در شهر دهق نیز کل آمار پالایش شدگان طرح نهضت ملی مسکن ۴۶۰ نفر بوده که به تعداد ۱۶ نفر از آنان که در مرحله اول ثبت نام کردند در محدوده شهر جمعاً هشت قطعه زمین تحویل شد تا به صورت گروه های دونفره نسبت به احداث اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه این واحدها اکنون در مرحله سفتکاری است گفت: برای سایر متقاضیان نیز زمین در دو نقطه تامین شده است. که بخش اول به مساحت چهار هکتار به محدوده شهر دهق الحاق شده و براین اساس با توجه به طرح تصویبی در کمیسیون ماده پنج تعداد ۴۸ قطعه زمین تامین شده است و امکان برخورداری ۹۶ نفر از متقاضیان را در مجاورت سایت مسکن مهر فراهم می‌آورد. 

این مقام مسئول بیان داشت: جهت تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهر، زمین دیگری به مساحت ۱۵ هکتار با پیگیری های فراوان در مرحله تهیه طرح تفکیکی قرار گرفته است، لذا با وجود این اراضی نیاز کامل متقاضیان به زمین برآورده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه