English

استاندار کردستان:

مدارس خیرساز کردستان در لیست مولدسازی قرار ندارد

استاندار کردستان گفت: در کردستان هیچ مجموعه خیر سازی را در لیست فروش و مولدسازی قرار نداده ایم و فقط استفاده فرهنگی از این اماکن خواهد شد.

مدارس خیرساز کردستان در لیست مولدسازی قرار ندارد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،اسماعیل زارعی کوشا روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سنندج اظهار کرد: در آستانه سالگرد تأسیس امور تربیتی در وزارت آموزش و پرورش هستیم و درود می‌فرستیم به روح شهیدان رجایی و باهنر که احیا کننده این مجموعه بودند.

وی افزود: این مجموعه باید پویاترین مجموعه‌ها در آموزش و پرورش باشد و در کردستان به صورت ویژه به آن نگریسته شود.

زارعی کوشا تصریح کرد: در حوزه امور تربیتی نیازمند برنامه هستیم و باید در این راستا برنامه‌های مؤثر اجرایی شود.

استاندار کردستان اظهار داشت: شهرداری‌هایی که طبق قانون عوارض را پرداخت کرده اند جای تقدیر دارد و دیگر شهرداری‌ها هم باید این مهم را اجرایی کنند.

زارعی کوشا افزود: ساز و کار دریافت سهم کارخانجات و صنایع نیز باید و ظرفیت‌هایی که برای تقویت منابع مالی آموزش و پرورش وجود دارد را احصا کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دیپلماسی مهارت مسئله بسیار مهمی است و نیازمند یک طراحی دقیق هستیم که باید از وارد شدن آسیب به این حوزه جلوگیری شود چرا که کلیات این مهم مورد تأیید است.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: استان کردستان و استان‌های مرزی کمتر از ظرفیت مجاورت با همسایگان بهره گرفته اند و اگر روی دیپلماسی با همسایگان متمرکز شویم بسیاری از مشکلات اقتصادی جبران می‌شود.

وی افزود: شورای هماهنگی روابط خارجی استان را تشکیل دادیم و کلیات این مهم را در شورای هماهنگی روابط خارجی استان مطرح می‌کنیم.

زارعی کوشا اظهار داشت: در دانشگاه کردستان تجربیات جذب دانشجویان اقلیم کردستان عراق را داریم و از این تجربه می‌شود برای جذب دانش آموزان خارجی در رشته‌های مهارتی استفاده کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: در کردستان هیچ مجموعه خیر سازی را در لیست فروش و مولدسازی قرار نخواهیم داد و فقط استفاده فرهنگی از این اماکن خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه