English

دادستان قزوین:

۱۱ هزار دستگاه موتور سیکلت توقیفی تعیین تکلیف شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تعیین تکلیف ۱۱ هزار دستگاه موتور سیلکت موجود در پارکینگ های استان خبر داد.

 ۱۱ هزار دستگاه موتور سیکلت توقیفی تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در تشریح این خبر گفت: طی بازدید بعمل آمده از پارکینگ هایوسایل نقلیه توقیفی استان؛ رسوب موتور سیکلت ها، روند فرسایشی آنها و عدم پیگیری از سوی مالکین یکی از مشکلات و معضلات این مراجع محسوب می شد.

وی افزود: در همین راستا و با هدف احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم "کارگروه ساماندهی پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی" در دادسرای مرکز استان تشکیل و با صدور مصوبات مقتضی وضعیت ۲۵ هزار وسیله نقلیه مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان مرکز استان در ادامه بیان داشت: بر اساس صدور اطلاعیه ها و فراخوان های مختلف و همچنین با در نظر گرفتن مشوق ها ازجمله تخفیف در خلافی و هزینه های پارکینگ و…؛ اقدامات لازم در راستای مراجعه مالکین به مراجع قضایی و انتظامی صورت گرفت، که بر همین اساس صاحبان حدود ۱۲ هزار دستگاه موتور سیکلت از ترخیص آنها خودداری کردند.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: به همین خاطر ۱۱ هزار دستگاه موتور سیکلت به دلیل عدم مراجعه مالکین از سوی دادگاه اصل۴۹ تعیین تکلیف و آرا قضایی آنها صادر شد.

رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۷ هزار موتور سیکلت در مرحله مزایده عمومی قراردارد و قطعاً این موضوع از فرسایش موتور سیکلت ها جلوگیری و بهبود وضعیت پارکینگ ها را به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه