English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در گفتگو با موج خبرداد؛

فراخوان نمایشگاهی برای حمایت از آثار هنرمندان و تولید کنندگان خانگی در اصفهان

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: هنرمندان و تولید کنندگان خانگی می توانند برای شرکت در این نمایشگاه به اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری واقع در خیابان پروین اعتصامی ابتدای خیابان شیخ طوسی غربی به صورت حضوری مراجعه کنند.

فراخوان نمایشگاهی برای حمایت از  آثار هنرمندان و تولید کنندگان خانگی در اصفهان

داود بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت : آثار هنرمندان و تولید کنندگان خانگی باید مبتنی بر شیوه های تولید دستی خلق شده باشد و مهمترین شاخص انتخاب آثار وجوه متمایز صنایع دستی و مشاغل خانگی از لحاظ طراحی، کیفیت اجرا، اصالت برند و هویت و کاربرد خلاقانه است.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه باید تا اول اسفند ماه با دریافت حضوری فرم شرکت در نمایشگاه محصولات خود را ارائه نمایند.

بحیرایی ادامه داد: پذیرفته شدن آثار در مرحله  اول به معنی راه یابی به نمایشگاه نیست و آثار نهایی در مرحله دوم توسط هیات داوران انتخاب می شوند. و نتیجه نهایی دوم اسفند ماه اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول هدف از برگزار این نمایشگاه را حمایت از مشاغل خانگی و هنرمندان منطقه دانست و اظهار داشت منطقه  ده خواستگاه هنرمندان ماندگار حوزه صنایع دستی اصفهان است و هزاران نفر از شهروندان منطقه ده به حرفه صنایع دستی مشغول می باشند .

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان زمان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی را ششم تا دوازدهم اسفندماه و محل آن را ورزشگاه 9 دی واقع در خیابان ‌شهید  کشاورز منطقه ده اعلام کرد .

نمایشگاه صنایع دستی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه