English

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع دستی در اصفهان

مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از 28 تا 31 خرداد در اصفهان خبر داد.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع دستی در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی یار محمدیان در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع دستی در اصفهان فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های بخش خصوصی و جاذبه های گردشگری ۳۱ استان کشور می باشد.

وی افزود: در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع دستی 300 مشارکت کننده در 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی محصولات خود را در اصفهان عرضه می کنند.

 یارمحمدیان گفت: حضور فعال شرکت های حمل ونقل هوایی و دریایی، هتل ها، اقامتگاههای بوم گردی، مراکز علمی استارتاپ و NGO ها در این نمایشگاه باعث رونق گردشگری می شود.

مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان  بیان کرد: تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه‌های سال گذشته این است که نگاه ویژه‌ای به صنایع دستی شده است و حوزه‌های مختلفی در این نمایشگاه غرفه دارند.

وی ادامه داد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی دراصفهان می‌تواند قابلیت آن را داشته باشد که منابع گردشگری را معرفی کند..

مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان گفت: از ۱۳ خواهر خوانده اصفهان برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده که امیدواریم با حضور خود موجب رونق صنایع دستی اصفهان شوند.

نمایشگاه گردشگری اصفهان

رئیس کمیته بین‌الملل شورای سیاست‌گذاری استان اصفهان در ادامه این نشست خبری گفت: برای ۸ هزار مجموعه جهانی گردشگری دعوت نامه شرکت در این نمایشگاه ارسال شده که با استقبال قابل توجهی هم داشته است.

علیرضا سالاریان اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری امسال با انتخاب کارفرمای تخصصی و با سابقه از بهمن‌ ماه سال گذشته آغاز شد و کاتالوگ‌ها برای معرفی و دعوت ارسال شد.

وی تصریح کرد: گردشگری و صنایع‌دستی دو محوری است که می‌توانیم از این طریق با دنیا گفت‌وگو کنیم.

سالاریان افزود: از سفرای حاضر در اصفهان تعدادی را دعوت کردیم و از برخی مسؤولان گردشگری شهرهای خواهرخوانده از جمله آن‌ها اسپانیا، چین، مالزی نیز دعوت شده است.

رئیس کمیته بین‌الملل شورای سیاست‌گذاری استان اصفهان گفت: همچنین تورگردان‌هایی از کشورهای سوئیس، اتریش و مجارستان و تعدادی خبرنگار از ترکیه نیز برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان  دعوت شده است.

به گزارش موج، یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع دستی از 28 تا 31 خرداد در نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه