English

فرماندار آران و بیدگل خبر داد؛

تشکیل ۱۱ کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از تشکیل 11 کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل خبرداد.

 تشکیل 11 کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر رضایی با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل ویژه نوروز 1402 در قالب 11  کمیته فعالیت خواهد داشت، اظهار کرد: هر یک از کمیته‌های این ستاد باید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و زمینه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران را در ایام نوروز فراهم کنند.

وی افزود: کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست،کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، کمیته کنترل بازار، ارزاق و خدمات عمومی، کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، کمیته برنامه‌ریزی و آمار، کمیته اسکان و رفاه، کمیته خدمات و امور زیربنایی، کمیته خدمات حمل و نقل، کمیته خدمات امداد و نجات و کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، 11 کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل را تشکیل می‌دهند.

وی بیان داشت: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل باید از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای سفرهای نوروزی را انجام دهند تا شاهد رضایتمندی حداکثری گردشگران و مسافران نوروزی شهرستان باشیم.

رضایی با بیان اینکه ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان آران و بیدگل است، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری تمامی اعضای ستاد، میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

وی تأکید کرد: ضرورت دارد با همکاری دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی منسجم برای استقبال و خدمات‌دهی شایسته به گردشگران داخلی و خارجی صورت گیرد.

وی بااشاره به اینکه بهره‌برداری صحیح و سالم صنعت گردشگری باید با الهام از قرآن و ارزشهای اسلامی همراه باشد، گفت: از گردشگران توقع داریم در هنگام حضور در این شهرستان به فرهنگ و حساسیت‌های مذهبی مردم احترام بگذارند.

این مقام مسئول با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1402 از دبیرخانه کشوری و استانی گفت: با توجه تقارن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان در شیوه‌نامه ستاد خدمات سفر تغییراتی اعمال شده است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: امیدواریم نوروز پیش رو نیز همچون سالهای گذشته میزبان شایسته‌ای برای گردشگران باشیم و ارائه خدمات به نحوی باشد که ضمن رعایت شأن ماه مبارک رمضان، رضایت خاطر گردشگران و میهمانان ورودی به شهرستان را فراهم آوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه