English

نشست مشترک فرماندارآران و بیدگل و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان

در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات طی نشستی با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان مسائل و مشکلات شهرک صنعتی این شهرستان بررسی شد.

نشست مشترک فرماندارآران و بیدگل و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرماندار شهرستان در این نشست به اهمیّت سرمایه‌گذاری و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی و به ویژه اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: ایجاد انگیزه در بین صاحبان‌ سرمایه، گام مهمی در مسیر سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

وی با اشاره به اهمیّت سرمایه‌گذاری و لزوم حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران گفت: هر قدر از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم و مسیر را برای تلاش آنان هموار سازیم قطعاً شاهد رشد و توسعه همه جانبه در منطقه خواهیم بود.

 فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، تاریخی و مذهبی این منطقه پتانسیل‌ها و موقعیت‌های مطلوبی در منطقه آران و بیدگل وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه باشد.

فرماندار شهرستان اظهار امیدواری کرد: با افزایش کیفیت خدمات به صنعتگران بتوانیم زمینه افزایش رضایت‌مندی هر چه بیشتر آنها را فراهم نموده و به ایجاد بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در شهرکها و نواحی صنعتی شهرستان کمک نمود.

فرماندار در این دیدار خواستار تسریع راه‌اندازی شهرک نمک آران و بیدگل و توسعه شهرک‌های صنعتی شهرهای این شهرستان از سوی شرکت شهرکهای استان اصفهان شد.

در این نشست راهکارهای اجرایی مدیریت مطلوب شهرکها و ارائه خدمات زیر ساختی مناسب به شرکتها و سرمایه‌گذاران مستقر در آن به ویژه حفظ و توسعه فضای سبز، شبکه‌های آبرسانی، شبکه‌های توزیع برق و گازرسانی به شهرک و بهبود شبکه روشنایی از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه