English

فرماندار قم:

موردی از آلودگی در خون و نمونه‌های گرفته شده دانش‌آموزان قمی دیده نشد

فرماندار قم با اشاره به منفی شدن نتایج تمام آزمایشات و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان قمی در عالی ترین آزمایشگاه‌های مرجع در تهران گفت: تاکنون موردی از آلودگی و مسمومیت در خون و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان مشاهده نشده است.

موردی از آلودگی در خون و نمونه‌های گرفته شده دانش‌آموزان قمی دیده نشد

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان روز چهارشنبه با حضور در برخی از مدارس قم ضمن بازدید از فرایند آموزشی این مدارس استان، وضعیت عمومی مراکز آموزشی استان را نیز بررسی و با حضور در کلاس های درس با دانش‌آموزان گفت و گو کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها در گفت‌وگویی، با تاکید بر ضرورت تداوم پیگیری های برای رفع مشکلات مدارس و همچنین همکاری والدین و دانش آموزان بیان داشت: در خصوص حوادث اخیر نباید در دام شایعات افتاد که تمرکز متخصصین برای بررسی وضعیت مدارس با مشکلی روبرو نشود.

فرماندار قم با بیان اینکه تمام‌ موارد اعلامی از سوی دانش‌آموزان، مدیران مدرسه و معلمان از قبیل بو، نشانه‌های مسمومیت و غیره با تجهیزات پیشرفته با دقت مورد بررسی همه‌جانبه قرار می گیرد، افزود: تجهیزات به کار رفته جهت بررسی مدارس قم جزو تجهیزاتی است که در مناطق صنعتی، جزیی‌ترین موارد آلودگی را نشان می‌دهد.

امروز چهارشنبه برخی از والدین دانش آموزان قمی در اعتراض به آن چه که بروز علائم مشکوک به مسمومیت عنوان کردند مقابل فرمانداری قم حاضر شدند.

روز گذشته نیز برخی از اولیای دانش آموزان، به سبب نگرانی ها از سلامت جسمی دانش آموزان در مقابل فرمانداری قم تجمع کردند و خواستار شفافیت و رسیدگی مسئولان در خصوص حوادث اخیر در مدارس قم شدند.

سریال حوادث با علائم مسمومیت در مدارس قم بیش از دو ماه است که آغاز شده و روز گذشته نیز براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم تعدادی از دانش آموزان قمی با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی قم پذیرش شدند.

گفتنی است روز نهم آذرماه امسال نخستین حادثه در یکی از هنرستان های قم، منجربه مسمومیت ۱۸ دانش آموز دختر قمی شد که همه این دانش آموزان با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه