English

پاسخگویی فرماندار قم به والدین دانش‌آموزانی که دچار مسمومیت شده‌اند

فرماندار قم روز سه‌شنبه در تجمع اعتراضی گروهی از والدین دانش آموزان قمی که فرزندان آن‌ها در مدارس دچار مسمومیت شده‌اند، حاضر و پاسخگوی سووالات و خواسته‌های آنان شد.

پاسخگویی فرماندار قم به والدین دانش‌آموزانی که دچار مسمومیت شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج قم، گروهی از والدین دانش آموزان قمی، امروز در اعتراض به شرایط فعلی مدارس قم و سریال مسمومیت هایی که بیش از دو ماه از آغاز آن گذشته و همچنان نیز ادامه دارد، در مقابل درب فرمانداری قم تجمع کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی مسوولان شدند.

والدین در این تجمع که از ساعت ۱۱ آغاز شد، خواستارجوابگویی شفاف مسوولان به موضوع مسمویت سریالی در مدارس شدند. آنها ضمن این که خواستار شفافیت مسوولان در پاسخ گویی به چرایی مسمومیت دانش آموزان بودند درخواست داشتند به خاطر امنیت جانی دانش آموزان، مدارس تا روشن شدن کامل حوادث، به صورت غیر حضوری برگزار شود.

گروهی از تجمع کنندگان به نمازخانه فرمانداری قم هدایت شدند و نگرانی خود را از وضعیت موجود و تکرار مسمویت های دانش آموزان اعلام کردند.

عباس ذاکریان فرماندار قم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به سوالات آنها پاسخ گفتند.

فرماندار قم گفت: درحال بررسی این موضوع هستیم و هنوز درخصوص علت مسمومیت دانش آموزان به نتیجه قطعی دست نیافته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش قم نیز با بیان این که در شرایط فعلی، گروهی از خانواده ها خواستار تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس ها و گروهی نیز خواستار تعطیل نشدن مدارس هستند گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم شرایط خواسته های هر دو گروه را فراهم کنیم.

«شفافیت، شفافیت» و «تدریس را آنلاین کنید» از جمله شعارهای تجمع کنندگان امروز بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه