English

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خبر داد؛

بهره‌مندی بیماران خاص مازندران از حمایت ۹۰ میلیارد ریالی دولت

مدیرکل بیمه سلامت مازندران، میزان پرداخت هزینه درمانی این بیماران از صندوق مورد نظر را 90 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مازندران در زمینه جذب هزینه های درمان این نوع بیماران از صندوق حمایت از بیماران خاص جزو استان های برتر کشور است.

بهره‌مندی بیماران خاص مازندران از حمایت 90 میلیارد ریالی دولت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدرضا میرزایی مدیرکل بیمه سلامت مازندران، اظهار داشت: تاکنون با تبلیغات و اطلاع رسانی انجام شده بخشی از بیماران خاص و صعب العلاج که مشمول حمایت های این صندوق می شوند در سامانه این نهاد ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: این افراد پس از ارائه مدارک به ادارات و نمایندگی های بیمه سلامت شهرستان های مازندران و بارگذاری این مدارک در سامانه توانستند مدارک هزینه پزشکی خود را به این نهاد تحویل دادند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: پس از تأیید بیمار خاص بودن این افراد، مدارک آنها از نظر میزان هزینه کارشناسی می شود و پس از مدت زمان اندک، هزینه پرداختی از منابع صندوق حمایت از بیماران خاص به حساب بیمار پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه زمان آنچنانی از تشکیل این صندوق نمی گذرد، گفت: تاکنون یک هزار و 300 بیمار خاص و صعب العلاج استان مدارکشان را به بیمه سلامت تحویل دادند و هزینه درمانی آنها پرداخت شده است.

میرزایی، میزان پرداخت هزینه درمانی این بیماران از صندوق مورد نظر را 90 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مازندران در زمینه جذب هزینه های درمان این نوع بیماران از صندوق حمایت از بیماران خاص جزء استان های برتر کشور است.

میرزایی اعلام کرد: روزانه 60 پرونده درمان بیماران خاص به ادارات بیمه سلامت مازندران ارائه می شود که ارزش ریالی این پرونده ها رقمی معادل پنج میلیاردریال است.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران تصریح کرد: با تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص علاوه بر کمک در پرداخت هزینه این بیماران، روند پیگیری و واریز هزینه درمان این بیماران تسهیل پیدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه