English

مدیر عامل آبفا خوزستان؛

آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان در حال اجرا است

مدیرعامل آبفا خوزستان، دولت سیزدهم را در بخش آبرسانی به روستاهای این استان پیشتاز دانست و گفت: آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان در حال اجرا است.

آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد روز چهارشنبه در بازدید از طرح‌های آبرسانی به روستاهای شادگان اظهارکرد: با اقدامات انجام شده و پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی طرح‌های آبرسانی و فاضلاب در شهرستان شادگان در حال اجرا است.

وی افزود: هفت کیلومتر طرح آبرسانی در روستایی خروسی شمالی به تازگی به اجرا رفته و مابقی هم در مرحله اجرا است؛ آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان و ۳۳ کیلومتر خط تا هفته آینده تکمیل و کمبود آب آشامیدنی حدود ۲۶ هزار نفر برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: طرح‌های آبرسانی بخش مرکزی شهرستان شادگان به سرعت در حال اجرا هستند و عملیات زیرسازی، آسفالت و ترمیم نوار حفاری در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به طرح آب آشامیدنی روستای مسعودی افزود: این طرح با هفت کیلومتر خط مورد نیاز در حال اجرا است و اجرای طرح آبرسانی دهستان منصوره شادگان نیز تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

کرمی نژاد بیان کرد: تعداد بسیار اندکی از روستاهای بخش مرکزی شادگان با تانکر آبرسانی می‌شوند که با اجرای طرح‌های آبرسانی در بخش مرکزی، مشکل این روستاها در تامین آب آشامیدنی پایدار برطرف می‌شود.

شادگان در ۷۰ کیلومتری مرکز استان خوزستان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه