English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

خودداری از تردد در محورهای غربی و جنوبی استان اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بارش شدید برف در محورهای غربی و جنوبی استان از رانندگان خواستان از ترددهای غیر ضروری به محورهای مذکور خودداری کنند.

خودداری از تردد در محورهای غربی و جنوبی استان اصفهان

سرهنگ اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: از صبح امروز محورهای غرب استان و همچنین محورهای جنوب به سمت سمیرم با بارش شدید برف همراه است باعث کاهش دید رانندگان و کندی عبور و مرور شده و به همین  دلیل از رانندگان می خواهیم از تردد های غیر ضروری به محورهای غربی و جنوبی استان خودداری کنند.

وی افزود: همچنین در گردنه های "ملا احمد" و "ظفرقند" با مه غلیظ و کاهش دید شدید افقی مواجه هستیم که به  رانندگانی که قصد عبور از این گردنه ها را دارند توصیه می کنیم در مکانی امن توقف کرده و پس از مناسب شدن شرایط جوی به راه خود ادامه دهند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه در سایر محورهای استان هم بارش شدید باران را داریم، گفت: لازم است رانندگان هنگام تردد در جاده های لغزنده سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند تا شاهد وقوع تصادف و بروز مشکلات برای رانندگان نباشیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: رانندگان بایستی تردد های جاده ای خود از سالم بودن سیستم روشنایی، چراغ بزرگ و نورپایین  و مه شکن های خودرو اطمینان حاصل کرده و حتماً فاصله خود با خودروی جلویی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه