English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

بارش برف و باران در محورهای غرب و شمال اصفهان / تردد با زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه استان اصفهان از بارش برف و باران در محورهای غرب و شمال اصفهان خبر داد.

بارش برف و باران در محورهای غرب و شمال اصفهان / تردد با زنجیر چرخ

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع با اشاره به بارش برف و باران در محورهای غرب و شمال استان از رانندگان خواست: با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و برای تردد به نقاط برفگیر حتماً تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

وی بیان داشت: برابر اعلام پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان هم اکنون در محورهای اصفهان به نائین، نائین به اردکان و نائین به خور با بارش باران مواجه هستیم.

این مقام انتظامی افزود: همچنین آزاد راه امیرکبیر ، گردنه قُرقچی و اکثر محورهای شمال استان اصفهان هم با بارش باران همراه هستند و در محورهای غربی استان به ویژه محور داران به الیگودرز هم هم اکنون با بارش بارف همراه است که در این خصوص به رانندگان توصیه می کنیم ضمن در صورتی که قصد تردد به محورهای مذکور را دارند حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: به رانندگان توصیه می کنیم قبل از حرکت به سمت جاده های برونشهری حتماً از طریق تماس با شماره تلفن 147 اداره راهداری از وضعیت جوی راه ها اطلاع پیدا کرده و در هنگام رانندگی نیز تمام جوانب احتیاط را در نظر گرفته و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه