English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

تردد از جاده های کوهستانی اصفهان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: تردد از جاده های کوهستانی اصفهان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد از جاده های کوهستانی اصفهان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و احتمال کولاک در گردنه های کوهستانی گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در هنگام تردد از جاده های کوهستانی استان ضروری است.

وی افزود:  از صبح تا اواخر امروز شاهد بارش باران در مناطق غرب و شمال استان خواهیم بود که منجر به لغزندگی جاده ها و کاهش دید بویژه در گذرگاه های کوهستانی می شود.

این مقام انتطامی گفت: بر این اساس به همه رانندگانی که در حال تردد در محورهای شمالی و غربی استان هستند و یا قصد تردد در این محورها را دارند توصیه می کنیم که با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه حرکت کرده و حتماً فاصله طولی خودروی خود با خودروی جلویی را حفظ کنند و در صورت بروز نقص فنی خودرو از تردد به این مناطق خودداری کنند.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به پیش بینی کارشناسان اداره هواشناسی استان مبنی بر احتمال کولاک برف در گردنه های کوهستانی و کاهش دید در گذرگاه های کوهستانی استان گفت: رانندگان بایستی هنگام تردد از جاده های کوهستانی استان احتیاط لازم را به عمل آورده و حتماً تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه