English

طی شبانه روز گذشته رخ داد؛

یک فوتی و ۱۶ مجروح در جاده های اصفهان/ نجف آباد و داران پر تصادف ترین محورهای استان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن یک نفرو مجروح شدن 16 نفر دیگر بر اثر تصادفات شبانه روز گذشته در جاده های استان خبر داد.

یک فوتی و 16 مجروح در جاده های اصفهان/ نجف آباد و داران پر تصادف ترین محورهای استان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع در خصوص وضعیت جاده های استان گفت: محور اصفهان - شیراز تا گردنه لاشتر، محور جرقویه، آزادراه شرق و محور فرودگاه صبح امروز شاهد مه غلیظ صبحگاهی بود .

وی با بیان اینکه خوشبختانه مه غلیظ صبحگاهی تصادف فوتی، جرحی و یا زنجیره ای را در پی نداشته است گفت: به رانندگان توصیه می کنیم در هنگام وقوع مه غلیظ که باعث کاهش شدید دید می شود چراغ های مه شکن خود را روشن کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت و تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه از وقوع یک تصادف فوتی در محور نجف آباد به فولادشهر خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 21:30 شب گذشته بین یک دستگاه خودروی سواری پیکان با پژو 405 رخ داد که در اثر آن یک نفر فوت و 2 نفر مجروح شدند و علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

زارع همچنین از وقوع 14 تصادف جرحی با 24 مجروح و 9 فقره تصادف خسارتی طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: پر تصادف ترین محورهای استان محور نجف آباد و داران بودند و بیشترین علت تصادفات نیز عدم توجه به جلو بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه