English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

۳ کشته در تصادف مرگبار خودرو مزدا با تریلر کشنده در محور کاشان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف مرگبار بین یک دستگاه خودروی مزدا3 با یک دستگاه تریلر کشنده در آزادراه اصفهان- کاشان خبر داد.

3 کشته در تصادف مرگبار خودرو مزدا با تریلر کشنده در محور کاشان

سرهنگ اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: ساعت ۹ و ۵۱ دقیقه امروز در یک حادثه رانندگی دلخراش در آزادراه اصفهان- کاشان در پی تصادف مرگبار بین یک دستگاه خودروی مزدا3 با یک دستگاه تریلر کشنده  3 نفر کشته و 2 تن دیگر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی متاسفانه 3 نفر از سرنشینان خودروی سواری مزدا3  شامل یک مرد، یک زن و یک کودک حدودا یک ساله  براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و 2 نفر دیگر مجروح شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد یک دستگاه تریلر کشنده  از باند مخالف منحرف و پس از عبورگاردریل وسط جاده وارد باند مخالف شده و با یک دستگاه خودروی مزدا3  برخورد می کند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در تشریح علت این حادثه گفت: تجاوز به چپ خودروی تریلر کشنده به علت خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین بی توجهی مسئولان راه به علت عدم توجه به ایمنی محیط ترافیک وعدم استفاده از موانع فیزیکی مناسب دلایل وقوع  این حادثه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه