English

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد؛

بسیج همه امکانات شهرداری برای میزبانی از مسافران نوروزی

در جلسه معاونان خدمات شهری مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان که به میزبانی خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار شد بر استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرداری برای اسکان و خدمات رسانی به مسافران نوروزی تاکید شد.

 بسیج همه امکانات شهرداری برای میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در این جلسه با تاکید بر آماده سازی ورزشگاه ها و تعمیر سرویس های بهداشتی و رفع معایب آن گفت: همه امکانات لازم  باید برای رفاه مسافران نوروزی فراهم شود تا مسافران روزهای خوب و به یادماندنی در شهر اصفهان داشته باشند.

مهدی بقایی همچنین با اشاره به بارندگی در روزهای آتی بر آمادگی خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تاکید کرد و گفت: کارکنان خدمات شهری شهرداری اصفهان در روزهای سه شنبه و چهار شنبه برای ارائه خدمات به شهروندان در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش شدید هواشناسی در روز های سه شنبه و چهار شنبه این هفته بیش از ۴ هزار نیروی خدمات شهری شهرداری اصفهان برای خدمات رسانی به شهروندان و تسهیل تردد در معابر و خیابان های سطح شهر در حالت آماده باش بسر می برند.

به گزارش موج؛ معاونان خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان امروز در معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ گردهم آمدند تا آخرین هماهنگی ها برای بسیج همه امکانات و تدارک همه ظرفیت های اقامتی شناسایی شده  شامل ورزشگاه ها، مساجد، خوابگاه ها، مدارس سطح شهر در استقبال از بهار طبیعت و خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی انجام بدهند.

خدمات شهری اصفهان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه