English

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی مازندران خبر داد؛

نخستین جلسه کمیته اسکان خدمات سفر / اسکان مسافران متناسب با ماه مبارک رمضان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: اسکان مسافران متناسب با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

نخستین جلسه کمیته اسکان خدمات سفر / اسکان مسافران متناسب با ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در نخستین جلسه کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر که با حضور رؤسای کمیته‌های اسکان استان در سالن همایش اداره‌کل برگزار شد؛ اظهار داشت: با توجه به پیش‌رو بودن نوروز 1402 با ماه مبارک رمضان، کمیته‌های اسکان ویژه نوروز متناسب با این ایام برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: اماکن زیارتی مانند زائرسراها و امامزاده ها و... از اماکن مهم اسکان ما در این ایام مرتبط با ماه مبارک رمضان هستند با نظارت و بازرسی‌های منظم نسبت به خدمات‌دهی بهتر به مسافران نوروزی نگاه ویژه داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: سازمان شهرداری‌ها با وجود واگذاری این مجموعه‌ها در استان به بخش خصوصی تمام سرویس‌دهی و خدمات‌دهی باید در راستای قوانین و مقررات نرخ گذاری سازمان گردشگری باشد.

وی افزود: اداره آموزش پرورش در بحث اسکان و خدمات دهی اماکن علاوه بر اسکان به کارکنان آموزش پرورش به تمام مسافران، می تواند در بحث منشور عفاف و حجاب با نصب بنر در این مدارس فرهنگ سازی کند تا بتوانیم بهترین خدمات و اسکان را به  مسافران و گردشگران در این ایام متناسب با ماه مبارک رمضان ارائه دهیم.

در ادامه، مدیران و رؤسای کمیته‌های اسکان در این جلسه از عملکرد و برنامه ریزی‌های انجام شده برای نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان گزارش ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه