English

رئیس پلیس راه استان قزوین:

رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی بارش شدید برف از ساعات آغازین صبح امروز و لغزندگی جاده ها، رانندگان از سفرهای غیر ضروری خود داری کرده و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت و گو با خبرگراری موج قزوین اظهار داشت: خوشبختانه با ورود سامانه های بارشی به کشور  شاهد بارش نزولات آسمانی در کشور و استان قزوین هستیم، به همین منظور نیروهای پلیس راه به همراه عوامل راهداری و امدادی به طور مستمر در محورهای مواصلاتی مستقر بوده و در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.  

 وی  با بیان اینکه از ساعات آغازین صبح امروز بارش شدید برف در استان آغاز شده و ادامه دارد، افزود: وضعیت تردد در جاده و محورهای مواصلاتی استان به طور مستمر اطلاع رسانی شده و رانندگان قبل از حرکت نسبت به شرایط جوی و وضعیت شد آمدی در جاده ها آگاهی پیدا کرده و با اطمینان بیشتری راهی مسیر خود شوند. 

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راه در تمام محورها به صورت آماده باش بوده و به منظور حفظ سلامت هموطنان از تردد خودروهای فاقذ زنجیر چرخ خودداری خواهند کرد، تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت حتما از سالم بودن سیستم گرمایشی، ترمز، برف پاکن و چراغ های خودرو اظمینان پیدا کرده و در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در محورها با شماره 110 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه