English

برگزاری جلسه هم اندیشی و پیشگیری از سرقت، ویژه اصناف طلا و جواهر قزوین

جلسه هم اندیشی و پیشگیری ازسرقت ویژه اصناف فروش طلا و جواهرآلات قزوین به ریاست سرهنگ داودعبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین و با حضورجمعی ازاعضای اتحادیه صنف طلا، جواهر و کسبه درمسجد آقاسیدعلی قزوین برگزارشد.

برگزاری جلسه هم اندیشی و پیشگیری از سرقت، ویژه اصناف طلا و جواهر قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سرهنگ داودعبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهارداشت: این جلسه با هدف گسترش تعاملات و هم افزایی در راستای پیشگیری ازسرقت و ارتقای امنیت صنوف طلا و جواهر طرحریزی و برگزار شده است.

وی با بیان اینکه همکاری و هماهنگی با پلیس از اولویت های کاری صنف طلافروشان است، افزود: اطلاع رسانی از آخرین شیوه و شگردهای مورد استفاده سارقان در سرقت از اصناف فروش طلا و جواهرآلات به منظور پیشگیری از وقوع سرقت از وظایف اصلی پلیس می باشد، که این مهم نیازمند همکاری و تعامل اصناف با پلیس می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پلیس استان خود را مدافع منافع کسبه می داند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، در عین حال باید تعدد واحد های صنفی در نقاط مختلف شهر را درنظر گرفت و جهت جلوگیری از هرگونه حادثه ای مقررات و ضوابط ایمنی را برابر دستورالعمل ها پیشگیری ازسرقت در دستور کار قرار داد.

این مقام انتظامی با اشاره به کثرت ماموریت های پلیس در برقراری نظم و امنیت،خاطرنشان کرد: برای پلیس 70 ماموریت تعریف شده و استقرار امنیت در تمامی حوزه ها نیازمند همکاری سازمان ها و نهادها می باشد و مسئول سازی و جلب مشارکت همگانی در تامین امنیت از اقدامات راهبردی پلیس می باشد.

سرهنگ "عبدالمالکی" در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه بازاریان و اصناف در اجتماع و نقش آنها در پیشبرد امور اقتصادی مهم است و این انتظار ازتمامی فعالان صنف طلا فروشان می رود که در این شرایط ویژه کشورمان، همکاری لازم را در جهت برقراری امنیت در بازار و ایجاد آرامش روانی در جامعه با پلیس داشته باشند تاشاهد بروز جرایم مختلف در این حوزه نباشیم.

سرهنگ "عزیزی" رئیس پلیس آگاهی استان هم در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تردد و ازدحام جمعیت در بازار خواستار ارتقاء هوشیاری و رعایت موارد ایمنی برای پیشگیری از سرقت شد.

وی بیان داشت: پراکندگی برخی صنوف طلا فروشی و عدم تجمیع در این مکان ، مشکلاتی برای ارتقاء ضریب امنیت بوجود آورد ولی استفاده از تجهیزات ایمنی از قبیل دوربین های مدار بسته، دزد گیر، رعایت ساعت فعالیت، استفاده از سیستم های کنترل راه دور و استفاده از تراشه های ردیابی واستفاده قانونی از تجهیزات دفاعی در برابر سارقان از موارد مهم در پیشگیری از سرقت از صنف طلا فروشی برشمردند. 

رییس پلیس آگاهی استان گفت: موضوع مهمی که در صنف طلا فروشی باید رعایت گردد عدم خرید طلا و جواهرات بدون فاکتور هست چرا که عدم رعایت این مسئله منجر به افزایش سرقت طلا از شهروندان در منازل، و صنف طلا فروشی توسط سارقان  می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه