English

هشدار پلیس قزوین به رانندگان درپی بارش برف

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: درپی بارش برف و لغزندگی جاده ها در اثر یخبندان احتمالی، رانندگان ضمن خود داری از سفرهای غیر ضروری حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

هشدار پلیس قزوین به رانندگان درپی بارش برف

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین اظهارداشت: در پی ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید برف از شب گذشته، بلافاصله عوامل پلیس راه و نیروهای امدادی در محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

وی افزود: در حال حاضر در تمام محورها شاهد بارش برف می باشیم اما با تلاش های عوامل راهداری و اجرای عملیات نمک پاشی مشکلی خاصی در تردد رانندگان در هیچیک از محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان با تاکید به لغزندگی جاده ها و بیشتر شدن مسافت توقف خودرو از رانندگان خواست: ضمن رعایت فاصله طولی از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

سرهنگ ذاکری منش  با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه برای حفظ سلامت هموطنان از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورها جلوگیری خواهند کرد، خاطرنشان کرد: اطمینان ازسالم بودن وسیله نقلیه به خصوص سیستم گرمایشی، برف پاک و همراه داشتن البسه گرم از موارد مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه