English

در یکصدوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز؛

لوح تقدیر وزیر کشور به شهردار شیراز اعطا شد

در یکصدوسومین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز؛ لوح تقدیر وزیر کشور به‌دلیل بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ مترو به شهردار شیراز اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، در یکصد و سومین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز؛ لوح تقدیر وزیر کشور به‌دلیل بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ مترو به شهردار شیراز اعطا شد.

بنابراین گزارش؛ در متن لوح اهدایی وزیر کشور خطاب به محمدحسن اسدی شهردار شیراز آمده‌است: توسعه همه‌جانبه و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی جز با همت و همدلی همه ارکان سیاست‌گذار و اقدام جهادی محقق نمی‌شود.

وزیر کشور تصریح کرده است: بهره‌برداری و افتتاح فاز یک خط ۲ مترو کلان‌شهر شیراز در دولت سیزدهم، بار دیگر منجر به تحقق شعار "ما می‌توانیم" که نشان از ثمره مساعی مدیران، مهندسان و متخصصان سخت‌کوش و متعهد ایرانی است، شد.

او بیان کرده است: اینک به لطف خداوند متعال برگ زرین دیگری از افتخارات جامعه مهندسی کشور تکمیل و در اختیار شهروندان فهیم و قدر شناس سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی قرار می‌گیرد که جادارد از تلاش‌های جنابعالی در شهرداری شیراز برای تکمیل این پروژه‌های ملی تقدیر شود و از خداوند متعال سلامتی و تندرستی را برایتان خواستاریم. 

محمدحسن اسدی در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با قدردانی از حضور احمد وحیدی وزیر کشور و حضور آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و همه مسؤولان و اشخاصی که در آیین افتتاح فاز نخست خط ۲ مترو در چهارمین جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز حضور داشته‌اند، قدرددانی کرد.

او همچنین از سازمان حمل و نقل ریلی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و شرکت پیمانکار، کارکنان شهرداری شیراز و همه اشخاصی که  برای این اتفاق مبارک مشارکت داشته‌اند، نیز تقدیر و اظهار کرد: این اتفاق را به شهروندان شیراز تبریک عرض می‌کنم و این لوح اهدایی وزیر کشور متعلق به همه کارکنان شهرداری شیراز است.

محمدتقی تذروی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز از تلاش شهردار شیراز یرای آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری چهار مرحله جهش عمرانی در ایام‌الله دهه فجر تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه