English

محمد دهقان عنوان کرد؛

احداث ۵ پست برق در شهرکهای صنعتی استان یزد/ بهترین وضعیت زیرساختی در شهرک های صنعتی استان یزد نسبت به سایر استان ها

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از احداث ۵ پست برق در شهرکهای صنعتی استان یزد خبر داد و زیرساخت های شهرک های صنعتی استان یزد را در بهترین وضعیت نسبت به سایر استان ها دانست.

احداث ۵ پست برق در شهرکهای صنعتی استان یزد/ بهترین وضعیت زیرساختی در شهرک های صنعتی استان یزد نسبت به سایر استان ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، محمددهقان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، از اختصاص ۵۲۳۹ میلیارد ریال برای احداث ۵ پست برق در شهرکهای صنعتی استان  خبر داد و تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد به دنبال تامین برق پایدار در شهرکها و نواحی صنعتی با تخصیص بیش از ۵هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، احداث ۵ پست برق با ظرفیت ۲۸۰ مگاولت آمپر در شهرکهای صنعتی بافق، صدوق، میبد۲، فولاد فاز ۲ و منطقه ویژه اقتصادی یزد را در دستور کار قرار داده است.

وی از اجرای ۱۷۸ طرح محیط زیستی و ایمنی در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد خبر داد.

دهقان درباره اقدامات محیط زیستی در شهرک های صنعتی استان، گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون سیستم برگشت پساب تصفیه خانه ۲شهرک صنعتی را راه اندازی و زمینه اتصال فاضلاب ۱۶۶ واحد صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب را ایجاد کرده است.

 

احیای ۷۶ واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی یزد

وی در ادامه افزود: طراحی ۳ تصفیه خانه فاضلاب برای ۳ شهرک و ناحیه صنعتی، تجهیز ۴ شهرک صنعتی به خودرو آتش نشانی، تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

دهقان در خصوص فعال کردن واحدهای راکد در شهرک های صنعتی توضیح داد: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم تاکنون ۷۶ واحد صنعتی راکد در استان یزد با حمایت دولت به چرخه تولید بازگشتند و زمینه اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر را فراهم کردند.

وی افزود: مدتی پیش همزمان با سفر رییس جمهور به استان جشن احیاء این واحدها با حضور خانواده  شاغلین آنها برگزار شد.

 

دستیابی به بالاترین شاخص های اختصاصی

وی به دستیابی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد به بالاترین سطح عالی در شاخص های اختصاصی اشاره کرد و گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، در میان شرکت های تابعه استانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد در سال 1400 ستاد جشنواره شهید رجایی، به بالاترین سطح عالی در شاخص های اختصاصی دست یافت.

وی افزود: بر همین اساس معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان ها سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اعطای لوحی از زحمات مدیرعامل و مجموعه این شرکت قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد در خصوص زیرساخت‌ها بیان کرد: ۳۲۶۳ میلیارد ریال به ایجاد و توسعه زیرساخت های شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد اختصاص یافته است.

وی در ادامه به ۸۵۵کیلومتر ایجاد تاسیسات برق و مخابرات در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد اشاره کرد و گفت: تاکنون، ۴۱۸ کیلومتر شبکه توزیع برق ۲۰ کیلوولت، ۳۰۹ کیلومتر شبکه توزیع برق روشنایی، ۱۲۶ کیلومتر شبکه مخابرات توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در شهرکها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده است.

دهقان از  ۲۲۱کیلومتر راهسازی و آسفالت معابر در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد خبر داد و اظهارداشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، بیش از ۲۲۰ کیلومتر از معابر شهرکها و نواحی صنعتی استان، توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد وارد عملیات اجرای راهسازی و روکش آسفالت شده است.

دهقان در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها افزود: تنها در مدت دولت سیزدهم بیش از ۳۲۰۰ میلیارد ریال به ایجاد و توسعه زیرساخت های شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد چون شبکه توزیع آب، شبکه برق و روشنایی، شبکه جمع آوری فاضلاب، آسفالت معابر، شبکه توزیع گاز و مخازن ذخیره آب اختصاص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه