English

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران :

وطن فروشان ادعای وطن پرستی نکنند/ ایران اسلامی امروز در قله اقتدار و افتخار ایستاده است+عکس

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، طی سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با اشاره به برکت های نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز کشور ایران دارای رتبه های برتر علمی و تجهیزاتی در دنیا است.

وطن فروشان ادعای وطن پرستی نکنند/ ایران اسلامی امروز در قله اقتدار و افتخار ایستاده است+عکس

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی سخنرلنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم در یزد در محل میدان امیرچقماق، گفت: در صدر اسلام هم دشمنان اسلام و پیامبر و حضرت علی(ع) به دنبال فریب مسلمانان بودند همچنین در اوایل انقلاب هم امام خمینی (ره) با کمک مردم علی رغم توطئه های دشمن انقلاب را به پیروزی رساند و امروز هم رهبر معظم انقلاب با درایت و همراهی مردم توطئه بدخواهان نظام را خنثی کرده است.

وی افزود: بنا بر اعلام مرکز آمارهای جهانی، ایران در عرصه علمی از میان ۲۳۶ کشور جهان، رتبه شانزدهم پیشرفت را دارد و به برکت اسلام، آموزه‌های دینی و رهبری ولایت فقیه در منطقه جایگاه نخست علم پزشکی و در جهان مرتبه پانزدهم را دارد، در دانش هسته ای رتبه هشتم و در علم هوا و فضا رتبه یازدهم را در اختیار دارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان این که دانشگاه‌ها در دوران پهلوی ظرفیت پذیرش تنها ۱۵۳ هزار دانشجو را داشتند، از افزایش این ظرفیت به چهار میلیون دانشجو پس از انقلاب اسلامی خبر داد.

وی به رتبه سوم تولید شیشه و رتبه چهارم جهان در تولید کاشی و سرامیک که بیشترین افتخار آن نصیب یزدی‌هاست، همچنین رتبه هفتم تولید سیمان، رتبه دهم تولید فولاد، رتبه سوم تولید گاز و رتبه سیزدهم نانوتکنولوژی و رتبه پانزدهم تولیدات صنعتی که استان یزد در رتبه پنجم کشور از این حیث قرار دارد.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه ما همواره آماده شهادت هستیم، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با مردم مهربانی مادرانه داشت ولی با دشمن و بدخواهان با شدت برخورد می کرد.

۲۲ بهمن

۲۲ بهمن

۲۲ بهمن

۲۲ بهمن

۲۲ بهمن

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه