English

به مناسبت دهه فجر؛

مشعل گاز ۱۳ روستای بهشهر روشن شد

مشعل گاز 13 روستای بخش هزارجریب شهرستان بهشهر با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان روشن شد.

مشعل گاز 13 روستای بهشهر روشن شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران در این مراسم با بیان اینکه این پروژه زمینه بهره‌مندی 1100 خانوار از گاز طبیعی را فراهم کرده است، اظهار داشت: در قالب این پروژه 13 روستای بخش هزارجریب شهرستان بهشهر گازدار شدند.

وی با اشاره به هزینه‌کرد 34 میلیارد تومانی شرکت گاز برای اجرای این پروژه، ادامه داد: جهت گازرسانی به این روستاها 70 هزار متر شبکه گذاری گاز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: برای این حجم گازرسانی تلاش‌های زیاد با صرف هزینه‌های هنگفت صورت گرفته، از این رو مشترکان استان در همه بخش‌ها، شهری و روستایی، خانگی، صنعتی و عمومی باید قدردان این سرمایه عظیم و ارزشمند باشند و این نعمت را به‌ درستی و با رعایت اصول ایمنی و شرایط استاندارد مصرف کنند.

وی افزود: گاز طبیعی افزون بر ایجاد رفاه عمومی، اشتغال‌زایی و افزایش سطح تولید در جامعه تأثیر بسزایی در حذف سوخت‌های فسیلی و مازوت در چرخه صنعت داشته و این مهم سبب کاهش میزان وسیعی از حجم آلودگی محیط‌زیست شده است، بنابراین هر قدر که بتوانیم در مصرف آن صرفه‌جویی کنیم امکان توسعه گاز در بخش صنعت بیشتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه