English

با حضور استاندار مازندران اجرایی شد؛

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۸۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مازندران

با حضور سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، عملیات اجرایی 1385 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به صورت وبیناری در فرمانداری بابل آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی 1385 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران،  سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در این مراسم، اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که در بحث زمین در استان وجود داشت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران به کُندی پیش رفت اما باید تمامی مسئولان اجرایی با شناسایی املاک مازاد و تأمین زمین برای تحقق وعده تولید مسکن دولت مردمی سیزدهم بکوشند، چراکه تحقق این امر جزء اولویت های مهم دولت است.

وی ادامه داد: اکنون ساخت خانه یکی از دغدغه‌های اساسی جوانان استان است که باید فرمانداران با جدیت نسبت به شناسایی اراضی مازاد و ساخت مسکن بکوشند.

استاندار مازندران یادآور شد: باوجود آنکه در بابل تامین زمین برای ساخت مسکن بسیار سخت بود اما کلنگ زنی ساخت این واحدها در این دیار انجام شد و از تمام شهرستان ها هم می خواهم برای تحقق این امر بکوشند.

وی بیان داشت: دهیاران استان هم پا به پای فرمانداران و بخشداران برای تولید خانه در قالب نهضت ملی مسکن پای کار بیایند و در مناطق شهری هم باید به سمت ساخت شهرک برویم تا تمامی امکانات در این مجتمع های مسکونی فراهم شود.

وی ابراز داشت: ایجاد شهرک مسکونی گره کور کمبود مسکن در استان را جبران خواهد کرد و باید برای تحقق این امر بخش خصوصی را پای کار بیاوریم.

حسینی پور عنوان داشت: همچنین به صورت همزمان افتتاح سه هزار و 130 واحد مسکونی روستایی استان انجام شد و احیای بافت فرسوده و ساخت خانه جدید در این مناطق باجدیت از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه